expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

12. 8. 2014.

♥ Proglasenje pobednica ili ne? (MSUTR)♥

Heloou! 
Evo i menee.

Sigurno vas sada buni naslov, zar ne?

Da vas ne bi dugo bunio, objasnicu vam zasto se naslov bas tako zove!




Ako ste procitali poslednji post MSUTR-a, onda vec znate da pobednicu necu ja birati nego vi. 


Danas u ovom postu cu vam pokazati poslednji zadatak koje su takmicarke dobile. 


Zadatak je glasio:


"Napokon sam otisla na more, upoznala sam mnogo prijatelja, a jedna moja drugarica pravi 
NOCNI PARY NA PLAZI. 
Obuci me tako, da budem u SUMMER fazonu, ali da bude prilagodjen za plazu" 

P.S Ispod moram imati kupaci kostim, ako ne razumes kako pogledaj moj outfit u cetvrtoj sobi.

...

Na Party moram povesti jos jednu osobu. 
A ja, biram bas tebe! 
Obuci na svojoj lutki isto outfit koji ce biti prilagodjen za plazu i za party. 



Evo kako su nase finalistkinje uradile:

Prva je jovanavujovic
Hmm, i nisi bas lepo uklopila stvari. 
Ja bih izabrala drugu odecu. 
Moja ocena za tebe od 1 do 10 
je 3!
Prvi outfit 2/5,
 drugi outfit 1/5
to je jednako 3/10

Ali, moj glas nema nikakvog znacaja, 
citaoci ce izabrati pobednika!


Druga je CucaStar1
Izgleda mi dobro, 
ali ja bih sebe nakako drugacije obukla.
Moja ocena za tebe je
6! 
Privi outfit dobija 4/5,
drugi 2/5
Sve ukupno je 6/10

Ali, moj glas nema nikakvog znacaja, 
citaoci ce izabrati pobednika!



Treca je NataStarDoll01
Nato, ovu rundu si podbacila. 
Jednostavno, ne svidja mi se odabir stvari. 
Tvoja ocena je
4! 
Prvi outfit 1/5,
drugi outfit 3/5
Zajedno cine 4/10

Ali, moj glas nema nikakvog znacaja, 
citaoci ce izabrati pobednika!



Kao sto sam na pocetku spomenula, VI cete izabrati pobednika!

Kako cete to uraditi? 

Svakoj od tri finalistkinje cete dati odredjeni broj bodova,
onoj koja je po vasem misljenju najbolje uradila zadatak,
a u mom slucaju je CucaStar1 njoj cete dati 3 boda, 
losijoj od nje 2,
a najgoroj cete dati 1 bod. 

Osoba koja bude imala najvise bodova bice pobednica! 

Gde cete glasati? 

Mozete glasati u komentaru, ali pod uslovom da imate svoj gmail,
anonimne komentare ne priznajem. 
Isto mozete glasati tako sto cete na StarDoll-u ukucati 
MSUTR
Izacice vam lutka koja je 1 nivo.
To je moja lazna lutka, njoj cete poslati zahtev, i u zahtevu napisati broj bodova. 
Nadam se da takmicarke nece varati i praviti lazne profile, 
ali zapamtite da nijedna od vas tri ne moze glasati!
Ali, ono sto vas tri mozete da uradite je to da zovete ljude da glasaju za vas. 


Mozete glasati do 14.08.2014.

Nadam se, da vam je sve jasno. 
-Ako nije pitajte u komentaru. 

Zaboravila sam da jos jednom cestitam
Nati, Emi i Jovani.
Zaiasta, zasluzile ste. 


Ako budete komentarisali ovaj post dobicete 15 bodova na SOSD kartici!

Voli Vas Vasa,



11 коментара:

  1. Nata-3
    Emma-2
    Jovana-1

    Meni se Natino najviše sviđa :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Emma-3
    Nata-2
    Jovana-1

    Emma preedobro si napravila outfite!!

    ОдговориИзбриши
  3. Emma-3
    Nata-2
    Jovana-1

    Emma preedobro si napravila outfite!!

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман12.8.14. 21:58

    nata-3
    jovana-2
    emma-1
    nicole321cool2

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман12.8.14. 22:16

    Meni je najj od Nate *Q*


    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман13.8.14. 10:45

    Ja cu posati zahtev lutki
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  7. cucastar1 ocena: 3 jovanavujovic ocena: 2 NataStarDoll01 ocena: 1
    bekaminaemka

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман13.8.14. 22:23

    Emma-3, Nata-2, Jovana-1 - loveladynika123

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман20.8.14. 12:58

    Meni je najlepši Natin outfit iskreno ali i ostali su super.

    mirhacool

    ОдговориИзбриши