expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

8. 8. 2014.

SubCouTure spojler ♥

Hellou. (:

Juce je neki radnik Stardoll-a na instagramu objavio
ovu sliku:
*Prevod opisa slike:
Pogledajte sta stize (sutra) :) #stardoll
Posto je Stardoll to juce objavio , kolekcija nam
stize danas! :) I to verujem da ce biti jos jedna savrsena
kolekcija SubCouTure trgovine. ♥

Evo jos jednog spojlera:
Kolekcija mi se vec cini savrsenom. Videcemo. :D ♥
Jedva cekam! :* ♥

-Da li vam se svidja spojler? :)
-Jedva cekate? ♥

-Komentarisite. :]



4 коментара:

  1. Анониман8.8.14. 09:03

    Meni se na na slici strasno svidja kolekcija,ali nemam sd :"""(
    ~IvaCoolCool ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Mislim da ce biti dobra kolekcija sreca sto sam stedela sd pa mozda nesto i kupim :D
    FunnyKetrin12

    ОдговориИзбриши
  3. a neee... taman sam potrosila sve sd:(

    ОдговориИзбриши
  4. Svidjaju mi se spojleri ali nemam stardollare :(

    ОдговориИзбриши