expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

7. 8. 2014.

Kuponi - Izvlacenje ♥

Hellou. (:

Konacno sam se setila da izvlacim 
dobitnike kupona iz julskog broja
Posto ne mogu da vam posaljem 5. broj
unapred , jer sam ga tek juce zavrsila , a i
sacu ga postaviti taj kupon t.j. 3. kupon se vise
ne vazi. :/ ♥

Dakle , 1. kupon dobija:
.
.
.
.
.
.
.
monsterhigh2891
Cestitam! ♥
Ti si dobila kupon za -30% popusta
na predmete sa mog bazaar-a. Dakle , 
kada ti se nesto bude svidelo , kazi
mi da ti snizim cenu za 30% i ja cu
ti sniziti. I tako mozes iskoristiti kupon. ♥
Kupon vazi do kraja avgusta. :) ♥

Dakle , 2. kupon dobija:
.
.
.
.
.
.
.
CelebJasna
Cestitam! ♥
Ti si dobila kupon na kom pise:
Poklon iz d.ducana u vrednosti do 
200sc. Stavi bilo sta , mozes i vise predmeta ,
do 200sc. I obavesti me porukom kada stavis
i odmah cu ti kupiti. ♥
Kupon traje do kraja avgusta. :) ♥


-To bi bilo to. :)
Sacu postaviti 5. broj casopisa. :)

-Hvala svima koji su ucestvovali. :D

-Komentarisite. :]

2 коментара: