expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

1. 8. 2014.

Polished model makeup look - Makeup with Nathalie ♥


Hello dollies!

Kako ste mii? :)
Ja sam malo razocarana komentarima na prosli post...
Ali, valjda ce biti bolje! :D

Danas za vas imam makeup model iz nove kolekcije trgovine Polished (Nail Polish. ♥)
Evo kako ona izgleda:
 
 
 
Imamo model!
Idemo da vidimo kako sam uradila makeup. ♥

Za pocetak, nanesite crni ajlajner kao na slici. ♥

Nanesite maskaru za volumen i duzinu samo u spoljasnje uglove ociju, u obliku slova V. ♥

Nanesite karmin u ovoj ljubicasto/roze nijansi. ♥


I na kraju, dobijate:

(Nisam stavila kosu jer nemam onu 'leprsavu' kosu iz Tress Up-a koju ima ova devojka. ♥)

Pa, ja mislim da bas lici!
Sta vi kazete?
Svidja vam se makeup?
Ako zelite da saznate kako da se nasminkate kao model Curlfriend kolekcije kose, komentarisite, jer cu to objaviti cim bude bilo 5+ komentara (vec sam napisala post, smao treba da ga objavim. :)
Komentarisite. ♥

7 коментара:

  1. Анониман1.8.14. 11:31

    Savrsena
    RondaBad

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман1.8.14. 11:31

    Nema veze za kosu make up je pree
    jannettxx

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман1.8.14. 12:07

    Savršen,mada na sd-u sada na modelima baš primenjuju jednostavne Make-Up-ove. x'd :D

    Ancika004♥

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман1.8.14. 12:16

    sve si pogodila jedino što im boja očiju nije ista :/
    no ostalo je super
    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман1.8.14. 13:04

    Savrsen *-* Potpuno je isti :)
    ~Mina

    ОдговориИзбриши
  6. Sve isto!Bravo,lako je bilo jer uopste lutka nije imala sminke puno!:)

    ОдговориИзбриши