expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31. 7. 2014.

Styling in Suite # 64 - Sanjaa17

Heeeeejjj!
Izvinite zbog neaktivnosti :o
Stvarno mi je zao...
Ali ovde je crvena zona i uzasno grmi...
Sada je prestalo pa sam ugrabila pola sata da napisem post i malo vidim sa se desava na Stardoll-u.
Jutros u petnaest do devet je tako jako grmelo da me je probudilo :o
Mene obicno ni topovi ne mogu da probude...
Jer meni za skolu zvone dva alarma i na kraju ni jedan ne cujem pa me brat budi xD
Dosta price,jer svakog casa moze poceti opet da grmi
Stajlinge sam radila na Sanjaa17
Za nju mi je neko rekao,ali ne mogu da se setim ko xD
Evo kako sam je uredila:
(nemam vremena svaki stajling da komentarisem)
Zadovoljna sam stajlinzima :D
Ja nisam mogla bolje xD
Nekada me nervira kada neko ima pun ormar rare stvari,a ja sa tim stvarim nemam pojma da napravim outfit :'D

A sada....
Jako sam nezadovoljna komentarisanjem mojih postova!
NA FOPS-u sam imala samo 3 komentara....
A ja sam kao budala trazila nekog ko ima i bandanu i ugg cizme :o
E pa nece vise moci...
Znaci na svaki post od mojih rubrika minimum 5 komentara 
Nije puno.
Imamo dnevno 1 000+ pregleda,a samo vas troje se setite da komentarisete...
To je to!
Znaci dok nemam 5+ komentara na postovima ne pisem makar i po dva mesece dok ne skupim xDD



-Da li vam se svidjaju stajlinzi?
-Komentarisite!

8 коментара:

  1. Meni stv svi stajlinzi odlični i ne bih mogla da se odlučim za neki :-)

    EmanaaKoll

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман31.7.14. 22:44

    Meni je najlepsi drugi,jer ima Basic Mini Skirt *_* ♥
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман1.8.14. 09:30

    Stajlinzi su presavrseni ali drugi mi je najlepsi♥
    jannettxx

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман1.8.14. 09:31

    Meni se stajlinzi jako svidjaju ali 1. je preeeee!!!!
    RondaBad

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман1.8.14. 10:44

    Svi stajlinzi su odlicni, ali mislim da bi bilo bolje da si umesto obicnih crnih patika, u prvom i trecem stajlingu, mozda iskoristila UGG cizme (Crne), ako ih ima. To sada i nije toliko vazno, bitan je stajling, koji je odlican. :) ♥

    ~CrazyTara2

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман1.8.14. 12:10

    Ja sam rekla za nju. ;)
    I stajlinzi su odličnii. *-----*

    Ancika004♥

    ОдговориИзбриши