expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

7. 8. 2014.

Shopping with Tammy ♥Emanaakoll♥Upoznajte me

Hej guys!Sta radite?Pa imala sam vremena i napravila outfit u starplazi na lutki Emanaakoll ♥
Well i hope you like it ♥
Ko bi hteo da sledeci put nadje u starplazi neka komentarise ♥


           UPOZNAJTE ME ♥


Hej ljudi,pa realno blogujem vec 4 meseca,a vi me jos niste upoznali,pa evo nesto o meni:
Zovem se Tamara,imam 14 godina i sada cu u 8 razred.
Kad zavrsim osnovnu planiram da upisem modno-novinarsku skolu,pa gimnaziju,pa mozda fax ili idem pravo da studiram u nekoj stranoj zemlji ♥
Imala sam svoj blog koji delim sa dve sestre Anom i Milicom,ali se Ana preselila kod bake i deke u Ameriku tako da nam se blog raspao ♥
A sada kako sam postala bloggerica na ovom blogicu:
Usla sam na stardoll i na gmail Mici poslala neku bs glupu prijavu.Zamolila sam Mici da mi da jos jednu sansu i ja sam poslala prijavu i probni pust rubrike Shopping with Tammy i svidelo joj se.I tako sam postala bloggerica.I kraj

Vasa,


4 коментара:

  1. Ja bih htela da budem sledeci put u Star Plazi. ♥ Na Stardoll - u sam CrazyTara2.

    ~ Tara ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Ja bih htjela biti sljedeci put u starplazi


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман7.8.14. 17:00

    I aj bi htjela biti sljedeci put u Starplazi :) Ja sma na sd-u funnycool545

    ОдговориИзбриши