expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

8. 8. 2014.

Styling in Suite # 68

 
Heeeejjj!
Nedostajao mi nje blog!!!
Nisam juce bila tu ceo dan!
Bila sam na rodjendan pa nisam ni palila kompjuter :D
Kao sto vidite,stalno Pisem Styling in Suite
Zasto?
Zato sto ciljam 100. post do mog rodjendana (05.10) xD
I moram sto vise da ih napisem na radnoj verziji jer kada pocne skola ne znam da li cu kao prosle godine imati cetvrtak,petak i vikend slobodan tj. da ne moram nista da ucim xD
Posle ovoga pisem jednu temu jer sam juce sasvim slucajno videla jednu devojku koju sam upoznala na Stardoll-u xD
Imam ideja za 5-6 teme,ali posto sada imamo SOSD kartice nadam se da cete uestvovati u mojim temama ♥
A sada dosta price da predjemo na post!
Stajlinge sam radila na nemam pojma kako se zove devojka :'D
Zaboravila sam ime... A mrzi me da proveravam,nadam se da se ne ljutite....
Evo stajlinga:
Vise mi se svidja pravi jer vise volim elegantne *--*
Ovaj drugi nemam pojma kako da nazovem :'D
Nervirale su me ove narukvice,a nisam mogla da ih skinem...
U komentaru napisite koji vam je lepsi 1. ili 2. :)

Da li vam se svidjaju stajlinzi?
Komentarisite!
(komentarisanje ovog posta donosi 10 boda)
-Komentarisite!

14 коментара:

  1. Анониман8.8.14. 14:49

    Meni je lepsi 2.
    MilenaColl27

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман8.8.14. 14:50

    Oba su ljepa ali 2. mi je nekao ljepski :3
    ana_777

    ОдговориИзбриши
  3. mozes li da mi kazes kako se zove ta?
    bekaaminaemka

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман8.8.14. 15:43

    Drugi mi se vise svidja,jer je nekako vise moj stil...
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман8.8.14. 16:41

    Svidjaju mi se oba,taj drugi imam,ali ipak mi je lepsi prvi...
    -IvaCoolCool :)

    ОдговориИзбриши
  6. Oba dva mi se svidaju!
    Nato, odavno imas stila i do dan danas xD
    Slazem se sa tobom da je prvi ljepsi i malo elegantniji. :D
    - sofia0208

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман8.8.14. 23:02

    Sviđaju mi se!
    CucaStar1

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман9.8.14. 15:33

    Meni se malo vise svidja drugi, iako je prvi presladak. ♥

    fancyM.M.

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман10.8.14. 22:09

    Svidaju mi se *o*


    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  10. presvidaju mi se hahah xs
    sala:)
    prvi mi je naaaj

    ОдговориИзбриши
  11. Oba su prelijepa.Iako ja prefriram taj neki elegantni stil,ipak mi je 2. ljepši.

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши