expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

6. 8. 2014.

Trougao 1. deo

Hello dollies!

(Ja sam na pauzi, samo mi je dosadno pa vam pisem. ne navikavajte se. :D)
Dakle, verovatno se ne secate ovog posta, u kome sam vas pre trista godina zamolila da odaberete roman koji zelite da citate na vasem dragom blogu SOSD!

E pa, cak 6-oro vas je glasalo za roman broj dva, odnosno trougao!
Ja sam zelela prvi ili treci, jer sam za njih imala najbolje ideje, ali, ako zelite drugi, drugi cete i dobiti. :D

Pa, da ne duzim, evo prvog dela!

Odvezujem masnu, cepam papir, ptvaram kutiju.... Iiiii... Kakvo iznenadjenje!
Sta sam ocekivala? IPod? MP4? Nove slusalice? Neku maramu? Ne, to dobijaju samo kul deca. Ne, u stavri, to dobijaju normalna deca. Deca koja imaju NORMALNE tetke. Moja tetka, koja je daleko od kul, i sve, samo ne normalna, je meni za Bozic kupila ram za sliku uokvirem srcima na kome pise Lozim se na... 
 "Draga Saro, u ovaj ram mozes staviti sliku svoje srodne duse, kako bi on uvek bio uz tebe, i kako bi mogla da ga gledas kad god to pozelis. "
Jeee! Ja nisam u stanju da pronadjem drugu carapu, a kamoli srodnu dusu!
Gurnula sam tetkin kicasti ram u fioku i zalupila je. Onda sam se bacila na otvaranje ostatka poklona.
Osim tetkinog promasaja, ulov poklona ove godine sasvim je okej!
Tata mi je iz NewYork-a poslao dva para plitkih i dva para dubokih starki, troje Vans-ice i jedne UGG cizmice. Od bake sam dobila blistavi komplet nakita, srebrne boje, sa privescima u obliku malih slonica. "Slonovi donose srecu." , pisalo je na kutiji.
Mama mi je kupila 4 majice i dva para farmerki, a od druge (nesto normalinije tetke) sam dobila maskicu za IPhone i superkul svetlucavi lak za nokte. Moja najbolja drugarica Lili kupila mi je preslatki belo-ljubicasti rucni sat, a sestre Mija i Ema dve maskare i sjaj za usne.

Sve u svemu, odlicno sam prosla!
Taman kad sam krenula da pospremam nered u sobi od iscepanih papira, kutija, masni i razbacanih poklona, na vratima se zaculo kucanje i moja starija sestra Rejcel je promolila glavu.

"Hej, Es!"
"Cao, Rejc".
"Kako ti se cini?"
"Fantasticno! Osim tetka-kume. Ona mi je poslala promasaj!"
Rejcel je napravila grimasu.
"Kao i obicno! Sta si dobila?"
Pokazala sam joj ram.
"Prestani da se zalis! Dodji i vidi sta je meni poslala!"
Usla sam u Rejcelinu sobu i zamalo da padnem na glavu od smeha. Na krevetu je stajalo kompletan outfyt iz sedamdesetih - zvoncare i majica sa upadljivim printom drecavih boja, ogrlica sa znakom mira, traka za kosu, naocare, i pegla za kosu za pravljenje 'pufnaste' frizure.
Rejcel je ponovo napravila grimasu, smotala sve to u loptu i gurnula je ispod kreveta.

"Nemoj da mama to vidi - priredice nam Vece sedamdesetih ili tako vec nesto", zezala sam je.
Rejcel je uzdahnula i strovalila se na krevet. 
"Sta si dobila od tate?" , pitala je.
"Gomilu superkul obuce. Tata barem zna da pogodi print i boju".
Rejcel mi je pokazala da je od tate dobila - pogadjajte - laptop!
"Tata kaze da je to zato sto nece biti tu na oj 17. rodjendan!" ,kaze Rejcel ponosno.
Osim laptoipa dobila je i prepreprepredivnu torbu za njega, u pink-narandzasto-ljubicasto-smedjim cveticima. Bila je savrsenaa!!!

Cula sam zvono na ulaznim vratima. Posto je Rejcelina i moja soba na spratu, sto je bilo dobro, jer smo imale zasebno kupatilo, strcala sam niz stepenice i zamalo slomila vrat pokusavajuci da brzo otvorim vrata. Ne znam zasto.
Otvorila sam vrata. Lili.
" 'Ej, Es!!!"
Poljubile smo se u obraz i pustila sam je da udje.
"Neces verovati sta se upravo desilo", rekla sam joj i povela je gore.

Usle smo u Rejcelinu sobu. Lili je mahnula.
"Cao, Rejc!"
"Cao, Li!"
Poslala sam Rejcel u kuhinju da nam donese koka-kolu, cips i cokoladu i zalupila vrata za nom, a onda sam ispod njenog kreveta dohvatila loptu od tetkine kreacije sedamdesetih i pokazala je Lili, koju zamalu nije strefio infarkt od smejanja.

Rejcel nas je verovatno provalila, jer je usletela u sobu, izderala se na nas i prakticno nas katapultirala napolje.
Kikocuci se povela sam Lili za sobom u kuhinju, gde smo slusale muziku, gledale par filmova i napravile zbor za najlepseg decka. Kasnije je bilo 5 sati po podne, i Lili je morala na uzinu, ali je obecala da ce se vratiti za pola sata. Ona zivi na cosku pored, tako da joj to i nije predstavljalo problem. 
Usla sam u WC i stala pred ogledalo. Talasasta, blago kovrdzava kosa boje meda slivala mi se popud vodopada preko ramena do ledja. Gledala sam u dva ledeno plava oka, prcast nos i , mogu se pohvaliti, vrlo lepo preplanuo bronzani ten. Svi kazu da licim na Selenu Gomez, osim kose, naravno. I to je tacno. Imale smo mnogo slicnosti u licu i na telu, na koje sam bila jako ponosna.
Oglasio se moj mobilni. Zove me Lili i pita da izadjemo do grada. Na badnje vece? OK!
Obukla sam uske miss sixty farmerke koje mi je tata poslao iz Amerike, kao i UGG cizme koje su i stigle od njega ovog jutra. Preko majice sa kosturom ogrnula sam bez boje dugacak kaput koji sam jako volela. Bio je uspomena na Berlin i jednog jako slatkog Nemca koga sam tamo upoznala...
Nanela sam maskaru, podigla kosu u visoku i neurednu pundju. Onda sam zgrabila telefon i novac i istrcala na sneg, gde me je cekala Lili.

Otisle smo do trznog centra gde smo razgledale CD-ove, nakit i odecu. Onda smo usle u parfimeriju gde sam ja kupila tri laka za nokte sa razlicitim sljokicama, a Lili jedan jako lep parfem od Katy Perry, Killer Queen.
(Imam  ga i u stvarnom zivotu. Probajte ga, savrsen je. Nazad na roman! xD)
Usle smo u desetak prodavnica i u svakoj smo nalakirale po jedan nokat. Trebalo nam je vise od pola sata da nalakiramo sve nokte, jer nas je obezbedjenje izjurilo iz tri prodavnice.
Kasnije smo srele neke likove izrazreda i zajedno otisli na toplu cokoladu sa super-duper penusavim slojem i puno slaga i mrvica odozgo.
Kada sam dosla kuci, mama je sedela umotana u cebe i gledala je neki film iz praistorije. Dremajuci. U ruci je drzala knjigu. Pokusala sam tiho da se svucem i otrcim u krevet, ali, ja, kao olicenje spretnosti kakva jesam, sam naravno ispustila cizmu na mamine tiganje i napravila rusvaj, i Rejcel je dotrcala odozgo, i onda su ona i mama orasle da me iskopaju ispod gomile tiganja, serpi, poklopaca, varjaca,tanjira i ne znam cega sve jos. 

Otisla sam u krevet razocarana jer se ova godina zavrsila pre nekoliko sati. Krenulo je da svice, a ja sam, tek tad, legla u krevet da se odmorim kao covek.

-Sta ce se desiti sledece?
-Kako vam se dopada roman?
-Moze li bar 7 komentara?
-Hvala vam. :)

13 коментара:

  1. Savrsenoooooooo *_______________*
    Nastavak sto preeee *--*

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман6.8.14. 21:01

    Super,jedva cekam nastavak!!!!
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  3. superrrr *-----------------------------------------------------------------*
    *_____________________________________________________________*
    Jedva cekam nastavak! :D
    - sofia0208

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман7.8.14. 00:13

    Super je ; DD jedva cekam nastavak

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман7.8.14. 12:08

    kad će biti nastavak ne mogu da dočekam roman je prreee
    -nicole321cool2

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo je savrseno,jedva cekam nastavak

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман7.8.14. 19:10

    Ti pises najbolje romane!!
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  8. Jako dobra prica.Imas smisla za pisanje.Super je. :D
    Jedva cekam nastavak. :)

    -monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман7.8.14. 19:17

    Preedobro,stvarno imas smisla!
    CucaStar1

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман7.8.14. 19:28

    Prelepo!!
    MilenaColl27

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман7.8.14. 20:56

    Nadam se da ce nastavak biti uskoro jel je roman super :)) -lovloveladynika123

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман8.8.14. 10:45

    predobro
    -missmilica003

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман9.8.14. 17:51

    Wow! Presavrseno! <3333

    fancyM.M.

    ОдговориИзбриши