expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

7. 8. 2014.

#3. 'Manje važne stvari Starplaza' - MVSS ♥

Hej! :)
Hvala Vam na komentarima na prošlom postu. ♥
Moja reakcija da sam videla da se nekima sviđa moja rubrika:

U prošlom postu moje rubrike,napisala sam da sam spremila jednu grafiku za moju rubriku i da je očekujete u sledećem postu. :*
Evo tog posta! :D

[ Mici,napravila sam novu grafiku,ali je ista kao ona samo što je narandžasta. :) Mislila sam da će se bolje slagati sa izgledom bloga,jer se ono roze nije slagalo. ;'/ ]
Well,let's go! ♥

To je ta moja 'grafika'. ×D
Nije ispala nešto,ali mi se ipak sviđa. :D ♥

Današnja zabačena stvar je:
Ovu preslatku suknjicu možete pronaći u trgovini Bonjour Bizou,po ceni od 13 sd. :)
Savet kada nju kombinujete: Koristite jednobojne stvari. ♥

Evo starcoins outfita:
Pa,meni je presladak. ^---------^
Baletanke su neupadljive,a ova torbica mi nekako dominira. :D
Cene & predmeti:
Pa,nije uopšte skupo. :) I verujem da svi imate crni top i baletankice. :D

Evo stardollars outfit:
Jedna stvar je za sc,ali nisam mogla nači neki top za sd. :'/
Msm,Vama što jeftinije to bolje. ×D
Cene & predmeti:

Po meni nije skupo. :D ♥

Evo starcoins&stardollars outfita:
Ovaj outfit mi se najviše sviđa! ♥
To je neki stil koji ne mogu da opišem. ×D
To je kombinacija raznih stilova. Po meni 'Girly,cute' & 'Dark'. :)
Ne znam,ta suknjica mi je 'Girly',a jakna i štikle 'Dark'. :$

Danas ćemo preskočiti Make-Up jer nemam inspiracije. ;'/
Mada,uz ove outfite se slažu skoro svi Make-Up-ovi tako da preporučujem da budete keativni. ;)

Ko komentariše dobiće 15 poena na svoju SOSD karticu!
Ako ne znate šta je to,kliknite ovde. ♥

Označite post sa: Zanimljivo,cool,ok ili nije nešto. :D
Postvaljajte pitanja na ask-u. ;)
Jel' vam se sviđa 'grafika' na moj način? :$
Komentarišite da li Vam se sviđa! :D

Voli Vas vaša:


















15 коментара:

  1. Анониман7.8.14. 17:34

    Iako mi se suknja ne svidja bas puno,svi outfiti su mi super!
    KitttSarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. Meni su outfiti pre kjut i prelijepi.
    Sa ovim postom imam 25 poena za SOSD karticu


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман7.8.14. 19:21

    Zadnji mi je najbolji!♥
    CucaStar1

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман7.8.14. 20:16

    Post ti je pree ZANIMLJIV.♥

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман7.8.14. 20:41

    Sve je lepo al ja niss ne kupujem xd nemam para!

    MilenaColl27

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман7.8.14. 20:52

    Super su outfiti :)) i suknja mi se sviđa -loveladynika123

    ОдговориИзбриши
  7. Outfitss su cool.Najvse mi se dopada zadnji.

    ОдговориИзбриши
  8. Cool, imas stila!!! ;)))
    - sofia0208

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман8.8.14. 09:09

    Outfiti su prelepiiii *.* Najvise mi se svidja drugi.
    ~IvaCoolCool ♥

    ОдговориИзбриши
  10. Meni su outfiti prelepi *--* i suknjica mi se svidja mozda kupim neki outfit :D
    FunnyKetrin12

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман8.8.14. 10:39

    super post prelepa si na sd-u
    -missmilica003

    ОдговориИзбриши
  12. Od svih outfita,3. mi je najljepsi.Suknjica i nije nesto,ali kada se nadju predmeti koji super odgovaraju,onda je super. :)

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман16.8.14. 11:05

    Ne svidja mi se previse ova suknjica, ali outfiti su preslatki. Pogotovo treci. A i grafika je lijepa. ♥

    fancyM.M.

    ОдговориИзбриши