expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20. 7. 2014.

♥ #27 SIDS ♥

Hej girls! :D 

Evo i mene.. 
Pisem vam tek sada jer sam bila na Strandu do pre nekih pola sata. xD 

Necu vas daviti mojim privatnim zivotom nego cu odmah preci na post. 


Po meni, outfiti od jeftnih stvari ispadnu bolje od skupljih outfita.


Da pogledamo danasnje devojke:




NataStarDoll01

Evo, jednog jeftinog i prelepog outfita.
Sve je uskladjeno, stvarno nemam reci.
Meni se dopada, samo ne bi bila fora da je kopiram, zar ne? 
Ja bih mozda samo tu ogrlicu izbacila i stavila drugu.



seli-miss
 Suprotno od prvog outfita je ovaj outfit. 
Pogledajte, uz tu haljinu su stavljene platforme koje po meni ne idu nju.
Takodje,torbica je isto potpuni promasaj.
I ova tattoo mi ne ide takodje uz haljinu.


Kao sto ste primetili zajednicke su ove platforme

Mozete ih pronaci u trgovini/prodavnici Fallen Angel kostaju 80 sc. 
Meni se ne svidjaju i to misljenje necu promeniti barem ne za sada. 


To bi bilo to.

Da li vam se svidela danasnja rubrika? 

KOMENTARISITE!!!


VOLI VAS VASA,




4 коментара:

  1. Анониман20.7.14. 22:33

    Prvi outfit je puuuno bolji od drugog.
    Ove stikle su mi onako... Ni lijepe ni ruzne, ne znam sto da kazem za njih.

    TrendyGirl.14

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман21.7.14. 07:59

    Zaista prvi model je jako lepsi od drugog modela .
    MAKIMAKIGOLDEN

    ОдговориИзбриши
  3. Nata stvarno ima stila i očekivala sam ovakav outfit od nje!Prekrasno ♥
    Bravo Nato.A za drugi mi se uopšte ne sviđa,...Izvinjavam se toj lutci..:/

    EmanaaKoll

    ОдговориИзбриши
  4. Istina za sve što si rekla da ne ide uz ta odela....
    Imam te štikle i zadovoljna sam njima ,samo što su mi trenutno u skladištu x3

    ОдговориИзбриши