expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 7. 2014.

FENDI tribute - Last Chance ♥

Hejjj. :D
Vec znate da imam dosta obaveza , pa cu odmah preci na post. :D


Pre mozda pola sata - sat sam na vjestima videla ovo:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Da , da FENDI tribute trgovina se zatvara i to vrlo uskoro.
Poslednja sansa za kupovinu u FENDI tribute trgovini je 28. jula. :/ ♥
Meni je jako zao sto se ova trgovina zatvara iz razloga zato sto nista
nisam uspela da kupim. Bila sam bas u skripcu sa stardolarima kada
se trgovina otvorila , i onda sam bila u fazonu kao: "Ima jos vremena dok
se ne zatvori , kupicu nesto". Ali posto sutra (verovatno) izlazi nova kolekcija
LE trgovine , sada cuvam stardolare i nemam sd da bih ista kupila u FENDI trgovini. :/ ♥
Bas mi je zao , ali sta je tu je. :/

-Da li vam je zao sto se trgovina zatvara? :/
-Da li ste kupili nesto iz ove trgovine , ili tek planirate da kupite nesto? ♥

-Komentarisite. :]


2 коментара: