expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 7. 2014.

Konacno...

Hej gays! 

Kako ste?

Ja sam jako iscrpljena od puta, ne secam se da li sam vam rekla  ali bila sam kod drugarice 4 dana. 

Stigla sam pre sat vremena, ali sam premorena da bih pisala. 


Znam, danas sam trebala objaviti 4. zadatak MSUTR-a, ali ne mogu. 

Primetila sam da par njih nisu tu, a ja ne mogu danas da pisem pa zbog toga mozete uraditi do sutra zadatak.

Ne bih da vas zamaram, ali moram vam reci da sam juce i prekljuce gledala dva predobra filma po imenu "Krive su zvezde" i "Slucajno zajedno".

Filmovi su totalno drugacijeg karaktera, ali su mi se oba podjednako svidela. 

 "Krive su zvezde" je tuzan, ljubavni film. Napocetku je bio jako smesan, ali pri kraju postaje toliko tuzan da ne mozete zaustaviti suze. 
OBAVEZNO GA POGLEDAJTE AKO STE SPREMNI ZA NEIZBEZNE EMOCIJE!!! 

"Slucajno zajdeno" je ustvari komedija zbog koje sam jedva ostala ziva. xD Toliko sam se smejala u nekim delovima da me je glava zabolela.  

TAKODJE OBAVEZNO POGLEDAJTE, NECETE SE POKAJATI! 


Jos jednom izvinite, ali to je jace od mene. 


VOLI VAS VASA,

7 коментара:

  1. Анониман17.7.14. 15:41

    Oke, i pogledati cu filmove :D

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  2. gledala filmove, i zapravo krive su zvijezde su radene po romannu kojeg sam procitala 1000000 puta... salim se! 3 putasam procitala! i predivno mi je :)) i ljepsa mi je knjiga nego film, ali nema veze :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. roman sam citala na engleskom jeziku, originalnu knjigu koja se zove The Fault In Our Stars

      Избриши
  3. Ja ne mogu da nadjem na internetu. :(
    Mozes da postavis link? ♥
    JosipaS. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Možeš poslati link .... ? Ja nemogu naći :'(

    HihiTamic

    ОдговориИзбриши