expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 7. 2014.

SOFP #10 ♥

Hejj , kako ste mi? ♥
Evo stigli smo i do 10-og posta ove rubrike. :)
Svi vec znate sta se radi u njoj , pa pocnimo. ♥
Posto je ovo 10. post , prva osoba koja komentarise dobija
poklon iz d.ducana. Tako da potpisite se kada budete postavljali
komentar. ♥


Well , let's go. ♥


StarVanjaDoll. ♥
Ona ima zaista puno prelepe odece. Ali sam se ja odlucila za ovu kombinaciju
iz razloga zato sto je eleganta kao i ova savrsena kosa. *___* ♥

Sledece na listi su:
funnycool545 - Molim te oboji neku sobu u belo. ♥
Fllora.Stardoll
Dalje cu sama birati. ♥

Sta sam koristila u ovom outfitu:
Beli biseri - 20's necklace - Fallen Angel - 30sc
Bela jaknica/dzemper - Mc Ginley Jacket - KILLAH - 12sd
Beli top - Button Up Lace Shirt - Pretty n' Love - 68sc
Crni kajs - Belt - Bonjour Bizou - 10sc
Siva suknja - Sequin Draped Knit Skirt - (KATALOG) - 40sc
Siva torbica - Sephora Makeup Bag - SEPHORA - 4sd (Mozete je pronaci u katalogu jos uvek)
Crni stikle - Zhang High Heels - VOILE - 30sc

Ovaj outfit uopste nije toliko skup , a presavrseno izgleda. *__*
P.S htela sam da stavim ovu majicu ispod umesto belog topa , ali ispostavilo
se da ta majica vise nije dostupna:
Ako je imate , stavite nju umesto belog topa. ♥


-Da li vam se svidja outfit? :)
-Hocete li ga isprobati? ♥

-Komentarisite. :]






6 коментара: