expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31. 7. 2014.

Dior couture tribuite model makeup look - Makeup sa Nathalie ♥

Hello dollies!
Kako ste mi danas?
Kod mene je sinoc toliko padala kisa da sam bila sigurna da pada kamenje, a ne kapi vode :O

U svakom slucaju, secate se mog makeup tutrila od Face Of LE?
E, danas sam vam spremila makeup devojke koja je model trgovine Dior couture tribuite. ♥
Cetvrti avgust je poslednja sansa za kupovinu necega u ovoj prodavnici.
Evo kako izgleda slika na naslovnoj stranici. ♥



Sada, kada smo videli model, evo koraka koje mozete 
slediti ukoliko zelite da izgledate kao ona. ♥
 
Prvi korak je da stavite ajlajner ovako kao na slici. Ja inace obozavam ovako stavljen ajlajner, 
i cesto ga nosim u stvarnom zivotu. ♥
 
Sada stavite beli ajlajner ispod oka. Ovo ce otvoriti nase oci, uciniti ih krupnijim i izgledacemo budnije i svezije. ♥

Sada stavite maskaru za volumen i duzinu samo na spoljasnje uglove ociju, kao njene. ♥

Vreme je za usne! Stavite ruz u nekoj prirodnoj boji, i sjaj samo po sredini usana, kao juce. ♥


I, evo sta se dobija na kraju:

Pa, meni je okej, vama? :D ♥

Za sledeci makeup post, ovaj mora imati najmanje 5+ komentara.
Ako budete komentarisali, ubrzo cete videti makeup devojke koja je model nove kolekcije trgovine Polished, kao i modela Straight Up i Curlfriend novih kolekcija delova kose. :) ♥

Pa, komentarisite!
-Kako vam se dopada makeup? ♥

8 коментара:

  1. Makeup baš liči na onaj koji je Stardoll napravio.:-)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман31.7.14. 17:50

    Super je. :D

    Ancika004♥

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман31.7.14. 18:03

    Aaaa!!Presavrseno.Oci su divne i crni ajlajner si tako kull nanela pa su ci mackaste..
    jannettxx

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман31.7.14. 18:06

    Super ♥
    ~Mina

    ОдговориИзбриши
  5. Meni se jako dopada kako je Natalija uradila taj make up, samo sto je izostavila sitnicu, koja uopste i nije vazna. Lutka na naslovnici ''Dior Couture Tribute'', ima plave oci, a ne braon kao lutka koju je Natalija uredjivala. :) Ali je to potupuno nevazno, bitno je da li je make up isti kao i na toj lutki, a jeste. :) ♥ Veoma dobro opazas Natalija, svaka cast! ♥

    ОдговориИзбриши