expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30. 7. 2014.

Nova rukbrika! ♥


Kod mene stize jos jedna nova - potpuno nova rubrika pored Mininog savetnika a to je......

Suite life! ♥ 

Znam da su neke bloggerice pre pisale ovu rubriku,ali ja imam 2 ideje. 

Nekad cu posetiti neke lutke pogledati im apartman i sobu koja mi se najmanje svidi preurediti! Tako da ako zelite da neku vasu sobu sredim - javite se u komentar ♥ 

A nekad cu i vam pokazivati kako da napravite sobu ili nesto u apartmanu ♥

Ako zelite da se prijavite za ideju 1. napisite u komentar 'Prijava' i vase ime sa stardoll-a ♥ 

Da li vam se dopada nova rubrika? 



9 коментара:

  1. Meni se moje sobe jako svidaju ali prijava ;)

    mia.07.05.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман30.7.14. 17:43

    prijava,u onoj sa ormanom nemam pojma sta da stavim i kako da je uredim,pa cu ti ostaviti neke stvari,a ona druga mi se svidja.
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман30.7.14. 18:38

    Prijava!
    CucaStar1

    ОдговориИзбриши
  4. Ne mozes da pises to drugo jer ja to pisem na MSB.

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман30.7.14. 19:16

    prijava :D

    -ilma0

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман30.7.14. 19:43

    Ne možeš da pišeš drugo,tj. da pokažeš nešto jer Natalija to piše na Meriminom blogu.

    Ancika004♥

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман30.7.14. 20:23

    Prijava :)
    - lala02true

    ОдговориИзбриши