expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 7. 2014.

Minin savetnik #8 ♥ SD Contest part 1 ♥

Hej! :)

Sta radite? :)

Obavestenje: Razgovaralla sam sa roditeljima o tome kad idemo na more i do ce biti 9. avgusta. Ja mozda od 7 do 20. necu pisati (Objasnicu Mici u poruci) , a mozda cak i duze :/// Tako da zao mi je..... :'((

A sada idemo na post! :)

Leto je na veliko stiglo,a i stardoll nas pokusava razveseliti kolekcijama. :)


Nesto im ne polazi za rukom,imajuci u vidu moju reakciju kad sam videla Calie's Picks: 

Datoteka:Povraćanje.gif


Zamalo da povratim xD Bilo mi je muka,ali nisam povratila Hvala Bogu! :)

Nego htela sam da vam pokazem neke predmete iz mog ormara: 

Ali to nije nasa tema danas,nego:  Stardoll Contest :)



Davno je uslikano xD. Nema vise Catwalka , ali tu je The Vote :)

Stardoll Contest su takmicenja u kojima ucestvuju clanovi stardoll-a i za to s mogu osvojiti super trofeji! :) ♥ 

NCG :

NCG je u prevodu Nacionalna Devojka sa naslovnice. 

Kako postati NCG? 

Tog dana moras imati najvise glasova od svih iz svoje Zemlje. Ponekad,desava se da pobede devojke sa 2 strane glasova,a one sa 10 izgube.Meni se to desilo cak 6 puta! :(

Prednosti: 

Dobija se trofej.
Tog dana te poseti dosta osoba.

CG:

Devojka sa naslovnice. :)

Kako postati CG?

Tog dana moras imati najvise glasova na celom stardolu xD. Tesko,ali izvodljivo. 

Prednosti: 

Dobija se trefej.
Dobija se 25 StarPointa. 

Mane: 

Tesko se dolazi do CG trofeja. 



To je sve za danas . Brzo sam pisala,imam samo 1 sat do rodjendana.Ostala takmicenja - uskoro! ♥ 



#Mina

*glupi potpis se nece ucitati *

4 коментара:

  1. Анониман17.7.14. 15:45

    Slažem se za Callie Picks kolekciju, ehh da, i ja sam bila NCG ali JEDVA, svi uvijek bezveze pobjede a ja se trudim no neki dan sam nekako uspjela huh, kamoli biti CG to je za mene neostvarljivo xD

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  2. ja nemogu nikako postati ncg :((((((((((((

    ОдговориИзбриши
  3. Kako da postanem NCG ??? :3

    HihiTamic ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Ne razumete kako postati NCG.Treba da imate najviše glasova od stardoll članova iz svih zemalja,ali da imate najviše glasova u svojoj zemlji.I glasovi vam nisu 5/5 u GB,već 5 zvezdica u apartmanu.

    -LadyPinkMiss23

    ОдговориИзбриши