expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

29. 7. 2014.

FOPS # 6, # 7 RIO Hot Buys Uggs and Bandana

Heeeejj!
Sigurno se pitate (a mozda i ne) zasto sam stavila dva predmeta u ovaj post.
Pa razlog je jer sam jedino tako uspela da napravim stajlig tj. da upotrebim i Bandanu i Uggs cizme.


Hot Buys Uggs:
 Zar nisu savrsene?!?!?!
Jako,jako,jako,jako bih zelela da se pojave u Callies's Picks...
Ali posto su cizme,imamo secaj da ce biti u nekoj zimskoj kolekciji...
Ne znam zasto...
Svkako ove cizme ne mogu da se mere sa onim iz skrivenih trgovina,zar ne?
Devojka kod kojih sam ih nasla ih je platila 222 sd!
Pa....
Pocetna cena im je 8 sd... 
A posto su trazene i svi ih zele tu su cene od 222 sd do 600 sd
Ja ih nec kupovati na StarBazaru,cekacu ih u Callie's Picks...

Bandana:
Prelepa jeeeeee
Svi smo poslali poruku Stardoll-u da zelimo ove dve stvari,ali nistaaa
Nista nisu uradili povodom toga!
Samo odgovore iiiiiiiii...NISTA
Nerviraju meee
I ova bandana se moze naci od 222 sd do 600 sd
Jefrinije od toga ja nisam nasla
Svakako i 100 sd je skupo!
Sigurno ce jednom biti to u Callie's Picks,ali ko zna kadaa...
Ahhhh....
Dotle mi ostaje samo da cekam...

Stajling:
Sve stvari su nedostupne,kao sto vidite....
Zasto?
Zato sto ova devojka u ormaru ima samo rare stvari... I sta ja da radim onda? 
Ove nedostupne stvari i nisu toliko trazene pa sam ih zato stavila u stajling
Meni je stajling prelep
Nadam se da se i vama svidja post


Da li vam se svidja post i stajling?
Imate li HB Uggs ili Bandanu?
Komentarisite!



3 коментара:

  1. Анониман29.7.14. 18:11

    Jako dobar stajling,i ja obo\avam i UGG-sice i bandanu. *--------*

    Ancika004♥

    ОдговориИзбриши
  2. Ja uzasno zelim da izadu u callies picks!! Ja mislim ko i ti da ce uggsice izac po zimi a msm da ce bandana negdje u jesen jer je smeda a to je nekako jesenje nezz

    ОдговориИзбриши
  3. Stajling-odlican!<3
    I ja bih jako zelela da izadju u callies picks!Obozavam ugg i bandanu! <33

    ОдговориИзбриши