expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16. 7. 2014.

LEFTR #2

Hello dollies!

Zasto bas drugi roman? To nije moj favorit... Ali pisacu ga ako zelite :)

Cujem da je jedan pametan anonimac nasao da mi zameri jer nisam pisala dok sam bila na moru! Bas me zanima da li bi ti placao internet u romingu da pises postove nezahvalnicima kao sto si i sam! (Ne mislim na sve, kao sto znate :D)

Izvinite sto jako dugo nisam pisala LEFTR ili FTR ali stvarno nije bilo vremena...

U svakom slucaju, danas cu vam pokazati kako da jako jeftino zamenite ovaj top:
Meni je predivan i mnogo mi se svidja kroj, oblik i dekolte.. Ali je pomalo skup... Pa ako ga i vi zelite, a ne zelite da dajete stadolare, mozete kupiti ovo:


Mislim da je sve neverovatno slicno, osim cene i valute :D

A sada evo kako uklopiti ovaj top uz outfyt:


O outfytu:
Outfyt mi se mnoooogo svidja. Savrsen je za vecernji izlazak, svecanu veceru, na primer. Ova srebrna suknja je jednostavno savrsena, i ona je upravo ono upecatljivo i neobicno, sto menja cinjenicu da je outfyt dosadan, kao i ova rupa na stomaku izmedju topa i suknje. Suknja je takodje dobra jer ce vam pomoci da ustedite (prekriva noge pa ne morate kupovati cipele i mozete slobodno biti bosi. :D). Sto  se tice torbice, svi znamo da je muska ali da je sve do jedne devojke imaju i nose. Ja cak ne znam ni jednog jedinog momka koji je nosi onako kako je zamisljena. Ogrlica je detalj, i to po meni pun pogodak.

Zasto mi se svidja:
Elegantan je, zenstven, ali nije startomodan i dosadan. Skladno je uklopljen prelaz boja.

Zasto mi se ne svidja:
Zbog rupe na stomaku koja je mozda suvisna i zbog toga sto su boje dosadne i setne.

Celokupni utisak:
8/10

(Znaam! Znam, lici na Merimin OOTW.. Necu vise to raditi ako joj bude smetalo :/)

Cene:

Ukupno :
124 sc i 17 sd

Bez zamene:
86 sc i 26 sc

Mislim da bi svaka devojka koja moze da bira odabrala gornji umesto donjeg iznosa, zar ne? :)

Kako vam se dopada outfyt?
Da li vama predmeti lice?
kako vam se cini rubrika?
Prva 3 citaoca koja sutra u 20.00 sati uvece napisu kod dole u moju knjigu gostiju, dobice na poklon ogrlicu koju sam koristila u outfytu. Pa, budite brzi i tacni, i ako budete imali srece, bicete medju troje dobitnika!
Svi koji napisu kod u moju knjigu gostiju neka mi posalju zahteve. A ja cu kontaktirati troje njih i dati im dalja uputstva. :D
Kod: 345 695 210
-Komentarisite.

4 коментара: