expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16. 7. 2014.

Nova kolekcija trgovine TRESS UP - Ombré ♥ i trgovine Doreé ♥

Hejjj , kako ste mi? ♥
Jako zurim , pa cu odmah preci na post. :D

Dakle , sigurno vas cudi sto sam stavila dve nove kolekcije
u jedan naziv , ali tako i jeste. Nova kolekcija
u trgovini TRESS UP , sadrzi i novu kolekciju trgovine
Doreé. ♥

Evo kako izgleda slika u poruci:
Grafika je preeeesavrsena. *___* ♥

Evo i kako izgleda kolekcija u izlogu:
Kolekcija je meni na prvi pogled bila savrsena. *__* ♥
*Kao sto vidite i Doreé farbe za kosu su tu. :) ♥

Evo i kako izgleda cela kolekcija:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Kose su presavrsene. *___* Jedino mi se ne svidja sto su cene
malo vise nego na proslim kolekcijama TRESS UP trgovine. :/ ♥
Inace , neke kose mogu kupiti samo superstar/royalty clanovi , i to
mi se uopste ne svidja. Nije fer prema NON ss clanovima , zar ne? :/ ♥
Ali sve u svemu , ovo je pun pogodak Stardoll-a , jer je kolekcija
savrsena. *__* ♥
Takodje mi se svidjaju i farbe/boje za kosu iz nove Doreé kolekcije. ♥
Nisu ni skupe toliko. :D 


Evo kako ja izgledam sa novom kosom iz TRESS UP-a:
Napisite vase misljenja o mojoj kosi u komentarima. :D
Zelim da znam da li mi dobro stoji , ili ne. :D


-Da li vam se svidjaju kose iz nove kolekcije? ♥
-Da li vam se svidjaju Doreé farbe/boje za kosu? ♥
-Hocete li kupiti nesto? :)

-Komentarisite. :]



2 коментара:

  1. OMG!Odlično ti stoji.♥ PRedivno,predivno i predivno .*o*

    EmanaaKoll

    ОдговориИзбриши
  2. Wow, čitava kolekcija je savršena ..... mada farbe nisu baš neke :/

    •HhihiTamic.:3

    ОдговориИзбриши