expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 7. 2014.

FOPS # 3 - Hot Buys Owl Pendant

Heeeej!
Evo jos jedno posta ovo rubrike ;)
Vec smo stigli do treceg :D
Ako nastavim ovako stici cu brzo da 100. hahah xD
Necu da vas smaram sa mojim misljenjima 
Tako da prelazimo odmah na post ;)

Sada sam izabrala Hot Buys Owl Pendant:
Aaaaaahhhh...
Zaljubila sam se *------*
Prelepa je :D
Ali je ja naravno nisam kupila :( ♥
Prvao da vam kazem ne znam ni kada je bila u HB xD
A nadam se da nije bila ni u Callie's Picks pa cu je kupiti ako izadje :)
Kostala je samo 9 sd :o
Evo kako sam napravila stajling sa njom:
Meni je stajling preee *--*
Sovica se uz sve lako kombinuje i uz skoro sve se slaze!
Volela bih da je imam,ali je nazalost nemam :'(
Zato se sovica i trazi i svi bi je zeleli :/

Da li se vama svidja sovica?
Ima te li je ili je zelite?
Svidja vam se post,stajling?
-Komentarisite!

4 коментара: