expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31. 7. 2014.

Spojleri ♥♥♥

Hejjj , sta mi radite? :)
Kao sto znate iz proslog posta , imam puno
obaveza pa zurim sa pisanjem postova...

Malo pre sam primetila neke nove spojlere:

Za ovu ljubicastu i ovu crnu haljinu sam sigurna da izlaze sutra. 
A one ce biti u novoj kolekciji trgovine:
YOUNG HOLLYWOOD
Jako sam uzbudjena i uspela sam da skupim nekih 80+ stardolara
ali treba mi bar 150sd za neku od ove dve haljine. :/ ♥

Takodje smo primili i ovaj spojler , nemam pojma gde
ce se pojaviti ova haljina. Mozda i ona bude u novoj
kolekciji YH trgovine. :) ♥

Takodje nisam sigurna ni za ovaj toranj. Mozda bude
neki ukras u trgovini YH. Ne znam stvarno. :/ ♥

Ostaje nam samo da cekamo! :) 
Samo sto ja ne mogu da docekam. :D ♥

-Da li Vam se svidjaju spojleri? :)
-Sta mislite , sta predstavljaju? (:
-Jedva cekate? ♥

-Komentarisite. :]


2 коментара:

  1. Bit ce nova trgovina Royalty jer sam na neom blogu msm da msb je bio spojler sa royalty znakom pa... vjerojatno ce biti royalty trgovina :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман1.8.14. 12:12

    Neće biti YH,bar ja mislim. :D

    Ancika004♥

    ОдговориИзбриши