expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31. 7. 2014.

Suite Life #1 - hannatopkitty ♥


Evo i prvog posta moje rubrike ♥ 

Prijavile su se: 
hannatopkitty
mia.07.05.
KittySarah1122
CucaStar1
ilmao
lalao2true

Prva na listi je hannatopkitty ♥ 

Njena soba pre: 


Hmm..bilo mi je nekako neuredno. Mogla si staviti vise stvari,ali ok. 

Kako sam ja sredila njenu sobu? 


Izgleda malo urednije i lepse,zar ne? Meni se svidja,a nadam se da se i tebi dopada :)

Sledeca na listi je mia.07.05. (to ce biti tesko jer ne znam da li postoji nesto sto treba da menjam (: ). 

Nadam se da vam se dopada! ♥ 

Pozic :*


5 коментара:

  1. Daa puno je bolje ovo sto si ti uredila, jedino ja ne bi stavljala to staklo ali kad je vec tu etogac... :)
    Jeej jedva cekam sebee;)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман31.7.14. 10:25

    Moze meni?

    -StarVanjaDoll

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман31.7.14. 11:18

    Može li i meni? ;3

    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман31.7.14. 16:05

    Baš je lepše kad si ga uredila. :)

    Ancika004♥

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман1.8.14. 09:27

    Lepse je kako si ti uredila.Mnogo mi se svidja......Mozda i uredim tako sobu xD
    Jedva cekam sebe :D :D ♥♥♥
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши