expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20. 7. 2014.

Upoznajte me :D



Posto mi vec ne radi PrintScreen,a jedna devojka je trazila da napisemo nesto o sebi,ja sam odlucila da joj ispunim zelju! :)

Well,let's go! :)


Zovem se Mina(iznenadili ste se,znam xD). Imam 11.5 (jedanaest i po ) godina i iz Srbije sam. Rodjena sam * . 1? . 200?. . . :)  Imam stariju sestru ( KittyPinkGirl8 na stardoll-u). Moje ime je odabrala moja sestra. :) 

Sad dosta o tome,prelazimo na nesto drugo. 

Moje omiljenes stvari! ♥ 

Omiljena zivotinja: Delfin ♥
Omiljena serija: Gossip Girl , Good Luck Charlie .....
Omiljeni film: Fired up , She is the man ......
Omiljena emisija: Win,lose or draw
Omiljena boja: Zuta,siva,plava,bela,crna......
Omiljeni web sajt: stardoll.com and youtube.com
Omiljeni blog: SOSD,TK-HR,MSB .....
Omiljeni grad: New York 
Omiljeni sport: Rukomet
Omiljna sportistkinja: Andrea Lekic
Omiljeni sportista: Novak Djokovic
Omiljena pevacica: Zendaya , Demi Lovato
Omiljeni pevac: /
Omiljena gluumica: Zendaya , Debby Ryan
Omiljeni glumac: Ross Lynch
Omiljena pesma: Replay , Remember me , Neon lights , Salute , Let it go , ....
Omiljeni broj: 4
Omiljeni TV kanal: Pink Music , Disney
Omiljena radio stanica: Radio Hit , Radio S xD
Omiljena marka: DKNY
Omiljena prodavnica (real life) : Terranova
Omiljena prodavnica (stardoll) : Nelly
Omiljeni bend/muzicka grupa: /
Omiljena knjiga: /
 Omiljeni casopis: Bravo , Hej
...................................

U slobodno vreme se bavim: Gledanjem TV-a,gledanjem tracare,slusanjem muzike,spavanjem ili pravljenjem rainbow narukvica. :)

Sada malo o stardoll-u:

Za satrdoll sam saznala preko sestre,a ona od njenih drugarica. Prvi profil sam napravila 2011 godine (necu napisati ime) sa kojim sam pocela. Onda sam ga tako upropastila,da sam morala novi da napravim tj.ovaj. Ime (opet) je smislila moja sestra i napravila mi profil. Meni je dala sifru i ime i onda sam ja polako krenula da igram stardoll. Stardoll obozavam zbog Shoopinga,uredjivanja,oblacenja,make-up-a...........

Sada malo o blogu:

Za ovaj blog sam saznala negde kad je imao oko 450 pregleda. Pocela sam da ga pratim,jer me je necim privukao. Kada se prvo takmicenje za bloggericu odrzalo resila sam da se prijavim. Nisam se nadala,ali 14.01.2014. postala sam bloggerica na ovom blogu!!!!!! Jeeeeeeejj! *-*
Krenula sam sa blogganjem i onda je usledilo povecanje pregleda.....
10 000,20 000,30 000,40 000,50 000....
pa sve do danasnjih 147 992 :)

Uskoro pa 150 000 ♥

I eto tako sam i dalje bloggerica,na najsavrsenijem blogu na planeti! ♥

Ruka mi je otpala,pa bar procitajte zbog toga :)

Imate jos neko pitanje?
Postavite ga u komentar! ♥

Voli vas vasa:


1 коментар: