expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 7. 2014.

Novo takmicenje - B Robin ♥

Hejj , kako ste mi? ♥
Danas oko 13:00-14:00 je na Stardoll stiglo novo
takmicenje. :)
Da bi ste i vi ucestvovali idite na vjesti
i onda kliknite ovde:
I automatski ce vam se pojaviti to takmicenje. :)
"Rolajte" malo misem dole i videcete ovo:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Posto sam ja tu , nemorate da gledate video da bi ste dobili
ovaj mikrofon:
Ali mozete pogledati , jer decko/covek (kako god) mnogo lepo
peva. :) *__* ♥

Oni su vam dali video i pitali vas:
Koliko je puta Robin izgovorio "Fired" u pesmi? :)
Kliknite na 9. (posto je to tacan odgovor) i kliknite 
'sumbit'. ♥

Zatim su vam dali drugu video i pitali vas:
Koja poznata dress-up lutka se moze videti u videu? :)
A tacan odgovor je: Heidi Klum , zato kliknite na to i
kliknite 'sumbit'. ♥
Pisace vam da ste tacno odgovorili i eto dobili
ste mikrofon. :) ♥

P.S time sto ste dobili mikrofon imate sansu da osvojite
slusalice u stvarnosti.
"Rolajte" misem jos malo ispod i videcete ovo:
10 srecnih pobednika ce tobiti par
a-Jays Five slusalica. ♥
Proglasenje pobednika ce biti objavljeno 1. avgusta. ♥

-Srecno svima. ♥

-Da li ste dobili mikrofon? :)
-Svidja li vam se takmicenje? ♥

-Komentarisite. :]





4 коментара:

  1. ne jer sam glupa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    stisnula sam slucajno na kesha a ne heidi a znala sam da je ona -.-

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam osvojila mikrofon, ali kako zaista u stvarnosti da osvojim slusalice? Kako 'znaju' gde zivim? XD Mislim, kako mogu dobiti te slusalice? Jel' kada se to objavi na Internetu, ja moram da napisem adresu, pa da osvojim slusalice ili nesto drugo? :/ ♥

    ОдговориИзбриши
  3. I ja sam osvojila mikrofon ;)
    JosipaS. ♥

    ОдговориИзбриши