expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

14. 7. 2014.

Blogovi koje posecujem *-* ♥

Hej!

Mininog savetnika nece biti 3-4 dana jer sam smislila velikuuuuuu ideju za leto,i trebace mi puno vremena. :)

Odlucila sam napisati post o blogovima koje posecujem. ♥

Ja cesto kopam po Google + profilima bloggerica sa drugih blogova i nadjem gomilu blogova. 

Neki najbolji :

1.Sve o stardoll-u By:MiciRainbow2

Best blog about stardoll *-* xD ♥.

2.Merima Stardoll Blog

Preprepredobar blog! Ja ga prosto obozavam *-* 

3.Brilliant stardoll

Prosto savrsen blog koji morate posetiti ♥ 

4.Stardoll novosti

Jako dobar blog,saznala sam za njega pre nekih mesec-dva. Odusevljena sam njime! *-*

5.According to Venus

Extra blog,samo sto je na engleskom i malcice je neaktivan .Ali je super :)

6.Stardoll Graphics

Ja obozavam ovaj blog *-* Jednostavno je presavrsen kao i njihove grafike ♥


To su blogovi o stardoll-u,sad idemo na ove obicne - Kreativne,Teen ♥ 

1.Teen Kreativci - Hrvatska

Ovo je blog broj 1. za mene medju svim blogovima! Ima mnogo kreativnih ideja,koje kad vidite prosto morate isprobati! ♥♥♥ *-* Takodje tu su i saveti za Teenagere. Sve najj za taj blog ♥ *-* 

2.Tijana's dairy

Ovaj blog je prosto.......savrsen!Devojka uklapa modu i teen life u jedno.Ja ga prosto preobozavam *-* ♥

3.Barbie Girls 

Jedna od vlasnica je i Tijana ( Tijana's dairy) koja sa svojom drugaricom pise savrsene postove o modi i daje odlicne savete ♥ 

4.Blog o poznatima

Malo je neaktivan,ali ok.Super je! *-*

5.Moda i Crtanje za Hannom i Bjankom

Jedan od najnovijih blogova kojim sam ja ocarana! Hanna i Bjanka crtaju predobro ali znaju i dosta toga o modi *-* ♥ 

Pa,to je to!

To su moji super blogovi! ♥ 

Pozzic

#Mina

*glupavi potpis nece da se ucita*


2 коментара: