expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

29. 7. 2014.

Nagradna igra (Drugi krug)♥

Pa sta radite?
Zadovoljna sam komentarima moje nagradne igre,cak 19 komentara,hvala do neba!
Ali zato jedna devojka mora da nas napusti i bice precrtana na mojoj listi:
Cucastar1
Vampirelady33
EmanaaKoll
JosipaS.
funnycool545
Tena_Candy

Pa to su nase takmicarkice,a sada evo kolaza bez srca :
Pisite u koment vasu mozda srecnu figuru,i da,devojke koje su ispale ne mogu da pisu figuru!nazalost♥

XOXO  StarTfacecool XOXO

14 коментара:

  1. Анониман29.7.14. 20:55

    biram crvenu zvjezdu :)
    Tena_Candy

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман29.7.14. 20:59

    jedno pitanje zašto ostali nisu prošli? ima 21 komentar zašto oni nisu prošli????????????

    ОдговориИзбриши
  3. Ja ću opet poslednji oblik.
    SHINYMOMOMOM

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман29.7.14. 21:11

    zelena zvjezdica

    funnycool545

    ОдговориИзбриши
  5. Zato sto su govorili oblike koji su vec izgovoreni

    ОдговориИзбриши
  6. Zadnje, neko zeleno cudo x3
    JosipaS. ♥

    ОдговориИзбриши
  7. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  8. Ja sam ovu igru drugacije skuzila totalno -.-
    Sta ne bi bilo bolje da su svi mogli birati koji znak oce i onda da svi koji su taj neki znak izabrali da ispadnu pa tako uvijek... a ne samo ovi prvi -.- bezveze al dobro

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман31.7.14. 09:45

    Mia,da svi ucestvuju ja nebi mogla da kupujem svima poklone -.-''

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман2.8.14. 17:12

    kad će sljedeći post???????????

    ОдговориИзбриши