expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 7. 2014.

I'm back ♥

Hejjj , kako ste mi? ♥
Mnogo ste mi nedostajali.
Verovatno se svi pitate zasto nisam
bila tu i zasto se nisam javila da cu otici itd...
E ovako...
U nedelju popodne je bio mojoj BFF rodjendan,
pa me je pozvala i da prespavam kod nje. Kada smo
htele da gledamo film na lap-topu oko 00:00 nije imalo interneta.
Mi smo mislile da je do njenog lap-topa ali nije. Sutra ujutru
sam saznala da ceo grad nije imao internet. I tek je jutros stigao.
Tako da , imam opravdam razlog. :) Nadam se da me razumete. ♥
P.S veliko hvala mojim divnim bloggericama:
Nataliji i Natasi. ♥
Hvala vam do neba. :)))) ♥
Dobicete poklon iz d.ducana. :)

Mala obavestenja:
•Proteklu nedelju cu postaviti malo kasnije
•Takmicenje za bloggericu ce biti u ponedeljak - 28.07.2014. ♥
•Uskoro ce biti 150,000 pregleda na ovom blogu pa vam sledi
nagradna igra. ♥

To je to. :)

-Da li vam je drago sto sam se vratila? :)

-Komentarisite. :]
-MiciRainbow2
(Potpis nece da se ucita)

5 коментара:

  1. Анониман22.7.14. 13:09

    Nema veze što nisi pisala,Natalija i Nataša su odradile taj post. :)
    Veoma sam srećna zbog takmičenja za bloggericu,tako da već sad razmišljam o originalnom postu :)
    I ako znam da će takmičenje neko uraditi i bolje od mene. :D
    Takođe mi se sviđa i nagradna igra,tako da obožavam ovaj post xd ♥

    Ancika004

    ОдговориИзбриши
  2. Potpuno te razumem. ♥ I ja sam pokusavala da udjem na Stardoll, ali nije bilo interneta. :/ Tek jutros je stigao. :) Tako da, imas opravdanje sto te nije bilo, ali nema ni veze, Natasa i Natalija su te zamenile, i zaista zasluzuju mali pokloncic. :) Posto sam te dugo smarala na Stardoll - u oko toga kada ce biti takmicenje za bloggericu, sada ti se zahvaljujem sto ce biti pre pocetka avgusta. Htela sam samo jednu stvar da te pitam. Ako ce prijave biti 28.07.2014. , kada ce biti objavljena imena novih bloggerica? ♥

    ~ LovelyGirlTara ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман22.7.14. 13:27

    I ja te potpuno razumijemm

    I Voljela bih biti bologerica :)

    -ilma0

    ОдговориИзбриши
  4. Natasa i Natalija su pisale odlicne postove. :)
    Ali tvoji su jos bolji... ♥
    Jedva cekam takmicenje za blogericu :) Ali znam da to necu biti ja ;)
    JosipaS. ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Nataša i natalija su pisale super blogove .... :) ♥
    Nadam se da će i nova blogerica biti aktivna kao vas 3 :) ♥♥♥

    Moje ime na stardollu: HihiTamic

    ОдговориИзбриши