expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 7. 2014.

Styling in Suite # 63 -HihiTamic

Heeeej!
Evo ovaj post pisem na brzinu jer imam jos jedan da napisem kasnije :3
Ali prvo da se zavrsi utakmica xD
Srbija - Portugal hahah xD
Sada je poluvreme pa sam uhvatila vreme da napisem post hahah xD
Stajlinge sam radila na HihiTamic 
Stajlinzi mi se svidjaju :D ♥
Nije bilo previse odece pa nisam napravila tri stajlinga : / 

To je to!
Izvini zbog ovako kratkog posta,ali ne mogu da propustim utakmicu xDD


Da li vam se svidjaju stajlinzi?
Znate li nekoga ko ima puno odece za stajlinge?
Komentarisite!

7 коментара:

  1. Lepi su,pogotovo prvi.;-)

    EmanaaKoll

    ОдговориИзбриши
  2. Dobri su...
    Ali uopste nije fer... :/
    Ja sam tu jos otkad i komentarisem i sve, a HihiTamic je pocela pre nedelju dana ii vec je dobila stajling. -.-
    JosipaS.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisi mi trazila? Ok,uradicu ti,ali mislim da mi nisi trazila... :o

      Избриши
  3. Анониман29.7.14. 15:10

    I nisu mi nešto,ali nemoj da se uvrediš jer su svi tvoji stajlinzi fantaštični,ali ovo je mora zbog nedostatka garderobe. :'/

    Ancika004♥

    ОдговориИзбриши
  4. Može stajling za mene SHINYMOMOMOM

    ОдговориИзбриши