expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 7. 2014.

Styling in Suite # 62 - Srculence15


Heeeeej!
Izvinjavam se zbog neaktivnosti danas.
Ceo dan nisam nista pisala....
Jednostavno nisam mogla...
Imala sam vremena i sve,ali nisam imala inspiraciju,jednostavno me je mrzelo xD
Nisam bas dobre volje za pisanje...
Istrosila sam svu inspiraciju prosle dve nedelje!
Na kraju posta ce biti nesto,sto bih vas zamolila da mi kazete i proglasenje komentatorke :)
A sada stajlinzi:
Ovo je jedan jednostavan i meni presladak outfit!
Obozavam kada mogu u stajling da ubacim neki dizajnirani predmet!
Meni ova crna odlicno ide uz tamno roze *--*
I ovom stajlingu sam koristila crne strke i crne farmerke.
Jedino sto sam ubacila novo jeste crni top i ova jknica :D
Meni je stajling isto presladak i nosila bih ga u RL :)

A sada proglasenje
Necu vas smarati sa mnogo tackica jer i mene smorim ;)
To jeee....
.
.
.
.
.
EmanaaKoll
Cestitam!
Samo jedno pitanje za mia.07.05. (odgovori u komentaru) da li mozes da mi poslajes poruku na chat-u kada mogu da te intervjuisem posto ti dugujem to :)
A EmanaaKoll dobija nesto sa Bazara (rezervisacu sutra)
Malo ste se ulanjeli kod komentarisanja ;)
Mozda se to popravi do sledece nedelje! :D

A sada pitanje za vas!
U komentaru mi,molim vas,napisite sve osobe za koje znate,a da imaju puno odece,ali da su sa nasih prosora!

P.S. jedva cekam proglasenje bloggerica *---*
I komentarisite dizajniranje jer sam napravila ombre,a nemam komentare da pokazem :/


Da li vam se svidjaju stajlinzi?
Ocena od 1 do 10?
Komentarisite!


7 коментара: