expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 7. 2014.

SEPHORA - Last Chance ♥

Hejjj , sta mi radite? ♥
Da ne duzim...

Dakle , znate da je SEPHORA trgovina koja
nece trajati vecno. Znali ste to od kada se otvorila.
Neki radnik Stardoll-a je to napisao.
Pa i nece.
Juce sam videla ovo u vjestima:
Dakle , poslednja sansa za kupovinu u SEPHORA trgovini je 21. jula. :/ ♥
Imate jos 3 dana za kupovinu , zato ako ste hteli nesto da kupite. Prikupite sd i kupite
dok jos mozete. 
Meni je mnogo zao sto se trgovina zatvara , jer mi je jedna od omiljenih trgovina
sa sminkom. I na Stardoll-u i u stvarnosti. :'( ♥


-Da li vam je zao sto se trgovina zatvara? :/
-Hocete li kupiti nesto dok se ne zatvori? ♥

-Komentarisite. :]


6 коментара:

  1. Анониман18.7.14. 12:24

    Zao mi je sto se zatvara,ali sam kupila sve sto sam htjela ;)

    -loveladynika123

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман19.7.14. 10:32

    Skroz glupo sto se zatvaraa :(((((

    ОдговориИзбриши
  3. Kupila sam samo torubu xDMislim maskara 6sd WHAT?NO!
    Fllora.stardoll

    ОдговориИзбриши
  4. Aa,baš mi je žao što se zatvaraaa... :(((((

    HihiTamic

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam kupila kad se otvorio za 15 sc i 6sc. A ostalo nisam kupovala, jer nemam sd :(
    JosipaS. ♥

    ОдговориИзбриши