expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 7. 2014.

Fashion Qeen - Novo takmicenje!

Hey dollies!

Kako ste mi?

Jutros sam malo pospremala svoj stardoll ormar i primetila sam mnogo haljina koje uopste nisu bile jeftine, a ja ih cak ni ne nosim. Ne znam zasto, jer su sve jako lepe.

Zato sam resila da trazim vasu pomoc!
Sve te haljine stavila sam u svoju belu sobu. Vas zadatak je da odaberete jednu od haljina, potom sidjete do sobe sa ormarom i odaberete asesoare, nakit, cipele, torbu...

Tema: Trazite posao u modnom casopisu. (Na primer americki VOGUE). Na razgovor za posao pozvani ste na specijalnu svecanu veceru u prestiznom restoranu sa 7 zvezdica. Dobar deo od toga da li cete dobiti posao zavisi od toga kako cete se obuci. Morate da birate izmedju onih haljina u beloj sobi.

Zackoljica: U sobi se nalazi jedna haljina koja je potpuni promasaj! Ali samo jedna!  Devojka koja je obuce automatski ispada. Pa, pazite je se! :D

Olaksavajuca okolnost: Resila sam da vam malo pomognem. I to tako sto cete, kada odete u belu sobu, sa leve strane cete videti 7 predmeta. Torbe, cipele, nakit i slicno. Njih sam izdvojila i ako nesto od njih ukljucite u outfyt, dobicete jedan poen bonusa! Tako da, ako je vas outfyt za ocenu 8, a vi imate bonus predmet, vasa ocena bice 9. Medjutim, i medju tim predmetima nalazi se zamka: Jedan predmet koji je za takvu priliku totalni promasaj! Lako ga je prepoznati, ali ako ga ne prepoznate i stavite na moju lutku, uzece vam 5 poena! Sto znaci da ako vam je outhyt bio za ocenu 8, dobicete trojku. Nadam se da ratumete.

Sve sto treba da radite je:
1. Sidjete malo dole i da na Poll Code-u kliknete na moje ime
2. Odete u belu sobu
3. Izaberete haljinu
4. Sidjete u sobu sa ormarom i pokupite dodatke
5. Sacuvate lutku
6. Stavite je u prezentaciju ili album
7. Napisete u komentaru da ste gotovi i gde se nalazi slika.

Nagrade:1. mesto:

2. mesto:
makeup
3. mesto:
MPSN

Pa, prijavite se!
Kako vam se cini takmicenje?
Ucestvujete?
Srecno svima! :D

25 коментара:

  1. Gotova.♥U prezentaciji je ♥

    EmanaaKoll (Emanaa je sa dva "a" nemoj misliti da sam pogrešila xD)

    ОдговориИзбриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. ♥ Gotova ♥
    U albumu :) ♥
    JosipaS.

    ОдговориИзбриши
  4. prijava-prezentacija

    mia.07.05.

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман17.7.14. 11:48

    Prijava! U prezentaciji!
    ~MinaBabyBaby

    ОдговориИзбриши
  6. Prijava i gotova,u albumu je :)


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман17.7.14. 11:57

    Prijava, u prezentaciji je. :D
    Borovnicica

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман17.7.14. 12:09

    Gotova, u albumu je, vidjet ćeš :D
    Mini-Maus.

    ОдговориИзбриши
  9. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман17.7.14. 13:00

    Prijava u albumu je ;D

    -loveladynika123

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман17.7.14. 13:33

    Prijava,u prezentaciji.
    kittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман17.7.14. 14:39

    Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман17.7.14. 14:42

    PRIJAVA - ČITAJ DALJE :)

    Možeš li mi reći koji ti je e-mail da ti pošaljem.
    Isteklo mi je super-star a sad nisam u mogućnosti da uplatim,a ne mogu ni da brišem 40+ slika da bi mi ova stala. x'd

    Ancika004

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imas moj mail na stranici 'Kontaktirajte nas'.

      Избриши
    2. Анониман18.7.14. 16:53

      Okej. :)
      Uplatila sam,tako da je u prezentaciji :D

      Избриши
  14. Анониман17.7.14. 15:14

    Prijava, slika u prez. :D

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман17.7.14. 15:28

    prijava
    slika u albumu
    srculence15

    ОдговориИзбриши
  16. prijava bice u prezentaciji
    bekaminaemka

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман18.7.14. 10:03

    U prezentaciji
    Nevena.star2

    ОдговориИзбриши
  18. Анониман18.7.14. 15:34

    Prijava!♥ Bice u prezentacji.

    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши
  19. Анониман4.8.14. 16:41

    Gotova♥ U prezentaciji je -BlueAnacandy02

    ОдговориИзбриши