expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 7. 2014.

Styling in Suite # 52 - PartySarahLady

Heeej!
Kako ste mi?
Ja sam odlicno ^^
Jako sam vam zahvalana sto komentarisete moje postove i da vam se svdjaju :D
Danas sam stajlinge radila na PartySarahLady :)
Ona je prelepa i ima savrsenu odecu *-*
Evo kako sam je uredila:
 
Meni se svidjaju :D
I da...
Molim vas da prestane pisati komentare tipa: ''KAD CE MOJ'' i slicno
Uredjujem onoga ko ima puno odece jer sa malo odece ne mogu napraviti outfit : /
Uredjujem devojke sa nasih prostora,ne neke strane i ne tako poznate lutke! 
(prijavljivanj dolazi samo u obzir da imate puno odece ili dovoljno za 3 outfita)
Mislim da sam i u ononm postu bila jasna
P.S. mia.07.05. : Uradicu ti jos jedan-dva stajlinga jer nisam znala da imas vise odece u drugoj sobi.

Da li vam se svidjaju stajlinzi?
-Komentarisite!

10 коментара: