expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

29. 7. 2014.

August Hot Buys - Changes?!

Hejjj!
Ovo je verovatno jedini post koji cu danas napisati.
Preumorna sam , a moram i do centra do jednog
obucara da preuzmem sandale koje su bile na popravci. :D
Plus , kucni poslovi. Agrhhhh... Zasto mi je svaki
dan na raspustu ovoliko zauzet?! xD

No , verovatno vas zbunjuje naziv posta.
Dakle , secate li se ovog posta , kada sam objavila
sliku Hot Buys-a za avgusta i kada sam objavila kada ,
gde i kako se zovu predmeti?! E , pa Stardoll je napravio
promenu na jednom predmetu.

Naime , secate li se one majice: S it happens. Ona bela majica
sa "govnetom" e pa zamenili su je. 
Evo kako je ta majica izgledala:
Aj , jeste bila nekako "ruzna i nepristojna" , ali meni se
dopadala. 

Evo sa kojom majicom su je zamenjili:
Pa lepa je i ova. Ali meni je ona prosla nekako bila
cute. xD

Procitala sam jutros na nekom blogu da je Stardoll
zamenio tu majicu zato sto je i sam krsio pravila. Naime ,
secate li se da su oduzeli svima lutke sa nekim bezobraznim
kreacijama itd... E , pa neki misle da je Stardoll to ucinio jer
je i sam napravio "ruznu i bezobraznu" majicu. :/
Meni majica uopste nije bezobrazna. Zato sto je natpis na majici
ziva istina. S*it (shit) happens - Sranja se desavaju. Meni se desavaju
skoro svaki dan. xD ♥

Veoma mi je zao sto su je ukinuli , i mogu reci
da sam "angry". xD

-Da li vam je zao sto su ukinuli majicu?
-Da li vam je lepsa stara ili nova? 
-Hocete li kupovati? ♥

-Komentarisite. :]

4 коментара:

  1. Анониман29.7.14. 15:02

    Meni je žao :(
    Planirala sam da je kupim,ali eto. :D
    Neću kupiti majicu sa 'monstrumom',jer mi je lepša bila happens. ♥

    Ancika004 ♥

    ОдговориИзбриши
  2. i mn je zao :(
    Msm da cu kupiti samo farmerice koje su pre ^_____^

    ОдговориИзбриши
  3. Ja ju sad necu kupiti -.- ljuta sam jako na stardoll!

    ОдговориИзбриши
  4. Na prvoj je slika bila mnogo lepša.

    ОдговориИзбриши