expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19. 7. 2014.

♥ 5. zadatak MSUTR-a ♥

Hej ljudi!

Jako mi je zao sto ne pisem, ali ne mogu da stignemm. 
Znate i sami da je vreme lepo, jednostavno ne mogu da sedim za kompjuterom.

No, da ne duzim, kao sto ste u naslovu procitali danas dobijate 5. zadatak MSUTR-a.




                             Nazalost, i u danasnjem zadatku postoje osobe koje nisu uradile. 
Krivo je more. ♥ :/



IvaCoolCool
DivaKata
MilienaColl27
jovanavujovic
EmanaaKoll
CucaStar1
MinaBabyBaby
Flora.stardoll
Majra5
coolnejrapink
Borovnicica
NataStarDoll01

Nazalost njih tri nas napustaju, vise srece drugi put. ♥ 



Posto vas je ostalo devet, nema smisla da izdvajam njih sest a da ostale ne znaju ocene. 
Zbog toga, cete od danas svaka znati svoju ocenu. :) ♥


Prvo da se podsetimo zadatka koji je glasio ovako:

"Moja drugarica i ja volimo da se oblacimo isto, sastavi dva ista outfita koristeci iste stvari"

P.S Nisu sve stvari iste boje, moj outfit stavite na moju lutku, a outfit moje durgarice stavite na lutku koja se nalazi pored mene. (Siva lutka) 




Ocene:

Necu ici redom, jednostavno kako mi je zapisano tako cu i prozivati. 

Borovnicica 6/10
coolnejraPink 6/10
CucaStar1 10/10
EmanaKoll 10/10
jovanavujovic 5/10
Majra5 5/10
MilenaCool.27 5/10
MinaBabyBaby 6/10
NataStarDoll01 10/10

Ocene su najbolje do sada, svaka cast!

Sve ste bolje i bolje!

Posto sam racunala da vas do ove runde ostane 10 tj. da ispadnu jos 2 takmicare, a ispale su tri 

SVE PROLAZITE U SLEDECI KRUG! 


Zadatak glasi: 

"Veceras se u diskoteci odrzava 'Black Party' i naravno da cu ici, u mojoj sobi cete naci dva ofingera na koje cete moci da stavite samo po dve stvari, a pored nih cete naci policu gde cete mi staviti obucu i nakit"

P.S Mozete koristiti sve stvari iz mog ormana, ali da nisu na meni, i naravno stvari moraju biti crne. 




Aliii...

Ni to nije sve!
U sobi se nalazi jedan sakriven predmet, ako ga pronadjete dobicete za ocenu vise, a mozda vam bas ta ocena bude falila da prodjete dalje. 

P.S Tu stvar uslikajte pored vas. :) 


PRAVILA:

Ne vazi se odeca u ostalim sobama, stvari mozete uzimati iz mog ormana, ali pod uslovom da budu najvise 2 komada garderobe i jedan par obuce + nakit. 
Civiluk i polica vam je samo potsetnik da vidite koliko vam treba stvari. 


Sliku mozete staviti u: vasu prezentacijualbum ili mi poslati da e-mail adresu
Ako budete stavljali u prezentaciju ili album obavezno me obavestite u poruci ili na cavrljanju, obavezno ispod ili iznad slike napisite "Za takmicenje"
A ako budete preko e-mail adrese posaljite mi na: marinamaki308@gmail.com


Zbog tezine zadatka i mog odsustva zadatak mozete uraditi do 27.07.2014. 


To bi bilo to, ako imate neko pitanje napisite u komentar ili mi se javite na cavrljanju. 



SRECNO SVIMA!



VOLI VAS VASA,

1 коментар: