expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19. 7. 2014.

SOFP #9 ♥

Hejjj , kako ste mi? ♥
Evo mog prvog posta za danas.
Jako zurim. Samo zelim da vam se izvinim
sto nisam napisala pre. Isla sam do Beograda i
do Avale. I konacno sam pronasla labelo
"Baby Lips". Presrecna sam sto sam ga dobila. ♥
No , vas to ne zanima pa predjimo na post. :)


So , let's go. :D


EmanaaKoll ♥
Nisam uredila StarVanjaDoll jer nije obojila sobu u belo.
Tako da nju preskacem dok je ne oboji. :D

Sledece na listi su: 
funnycool545 - Molim te da obojis sobu u belo ♥
Fllora.Stardoll
Dalje cu sama odabrati. ♥

Sta sam koristila u ovom stajlingu:
Bela haljina - Graduation Dress - VOILE - 120sc
Siva torbica - Hilary Handbag - RIO Chicas -  0sd
Zlatne stikle - Shoes giveaway - Special Offer - 0sc

Ovu torbicu svi imate. Ali zlatne stikle nemate svi , no mozete
naci neku zamenu za te stikle u starplazi. ♥

P.S jako mi je bilo tesko da sklopim kombinaciju jer su vecina
stvari u njenom ormaru besplatne. :/ ♥

Ali nekako mi se i dopada ovaj outfit. :)
Elegantan je i jednostavan. ♥

Uopste nije skup , pa ga mogu bas svi priustiti. ♥
Ovaj outfit je pogodan za neke svecane prilike ili neke zurke. :)

-Da li vam se svidja outfit? ♥
-Hocete li ga isprobati? :)

-Komentarisite. :]



4 коментара: