expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31. 7. 2014.

Dior Couture tribute - Last Chance :/ ♥

Hejj , kako ste mi? ♥
Odmah cu preci na post , jer jako zurim...

Dakle , malo pre sam u vjestima videla
da su objavili sliku:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Nazalost , trgovina Dior se zatvara i to vrlo uskoro.
Poslednja sansa za kupovinu je 4. avgusta. :/ ♥
Ako ste hteli nesto da kupite , a niste mogli imate priliku
do 4. avgusta. Prikupite stardolare i pozurite. Nije mnogo
vremena ostalo. :/
Meni je jako zao sto nista nisam kupila. Dior mi je jedna
od omiljenih marki. Ali sta cu , niti imam stardolara niti mi se
nesto posebno svidja. :/

-Da li Vam je zao sto se trgovina zatvara? :/
-Hocete li kupiti nesto dok se ne zatvori? ♥

-Komentarisite. :]


4 коментара:

  1. Анониман31.7.14. 20:22

    Ja sam kupila jednu haljinu :D Ali mi je zao sto se zatvara :/

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam kupila onu eozu masnu i kaput a sad kad se vratim doma kupit cu jos nesto jer mi je kolekcija preeedivnaa! Bas je moja haha xD

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман1.8.14. 12:13

    Nije mi žao. :)
    Nesviđaju mi se stvari,ali to je samo moje mišljenje. ♥

    Ancika004♥

    ОдговориИзбриши
  4. omiljena ti je prodavnica a ne svidja ti se nista cudno :P
    bekaminaemka

    ОдговориИзбриши