expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23. 7. 2014.

Ramazan - Poslednji kljuc (Samo za ss clanove) ♥

Hejjj , kako ste mi? ♥
Znam da kasnim sa postovima , ali do sada sam bila zauzeta. :D
P.S taman sam spremila spojlere za jednu novu kolekciju , kad ono 
vidim da je sada izasla. Agrhhhh xD

Nego , ako zelite da pronadjete poslednji ramazan kljuc i da
dobijete poslednji poklon morate da budete ss/royalty clan. :/ ♥
Ja sam dobila poslednji poklon , i mogu reci da mi uopste ne stoji. :D

Kako da ga pronadjete?
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Idite na takmicenja , zatim na: Centar za karijere
I sa desne strane vam se nalazi kljuc. ♥
Kliknite na kljuc i to je to. :)
P.S ako ne mozete da pronadjete , samo kliknite ovde i 
bicete na toj stranici. ♥

Kada pronadjete kljuc i kliknete na njega , pojavice vam se ova stranica:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Kliknite na taj poslednji cetvrti poklon i odvesce vas u salon lepote:
Kako bi ste pronasli poklon kliknite na: KOSA
Zatim idite na drugu opciju (kosa sa kesom) i onda ce vam
se pojaviti poklon. ♥
Kliknite na njega i isprobajte ga.
Pod 1.
Ne stoji mi
Pod 2.
Nervira me sto je u salonu lepote
Pod 3. 
Jedva sam ga pronasla

Definitivno mislim da ga nikad necu nositi. Ali ok. :/ ♥

-Da li ste uspeli da dobijete poklon? ♥
-Da li vam se svidja poklon? :)

-Komentarisite. :]





3 коментара: