expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23. 7. 2014.

Nova kolekcija trgovine dekora Fallen Angel DECOR ♥

Hejjj!!! ♥
Da ne duzim...

Dakle , malo pre nam je stigla nova kolekcija
u trgovini dekora Fallen Angel DECOR. ♥
Evo kako izgleda izlog u starplazi:
Ne znam bas... Ja ne volim taj "dark" stil. :/ ♥

Evo i kako izgleda cela kolekcija:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
*Predmete za sc sam zaoukvirila crvenom bojom ♥
Kolekcija inace nije losa. Mada ja ne volim taj "dark" stil i 
nisam bas neki ljubitelj dekora. Obicno kada mi zatreba nesto ,
gledam samo nesto sto je jeftino za sc. Nemam mnogo dekor
predmeta za sd jer mislim da je to samo bacanje stardolara.
Ali okej , neko to voli. ♥


-Da li vam se svidja nova kolekcija? :)
-Kupujete nesto? ♥

-Komentarisite. :]



3 коментара:

  1. I nije bas nestoo... Ali macevi su dobri ;)
    JosipaS. ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Stvari su super,macevi su posebno dobriii. :3

    HihiTamic

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман23.7.14. 20:08

    Ne sviđa mi se. :'/
    Ni ja ne volim taj dark style,pa 100% neću ništa kupovati. :)

    Ancika004

    ОдговориИзбриши