expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31. 7. 2014.

Kompanije koje ce uskoro biti na Stardoll-u ♥

Hejj , kako ste mi? ♥
Verovatno Vas buni naslov posta 
pa cu odmah preci na post. :D
(P.S. ako se pitate zasto pisem vas , vase , vasem
itd. sa velikim V , tako treba. Procitala sam negde , a
i moja baba mi je to potvrdila. xD)

Dakle , prva kompanija koja nam stize na Stardoll
se zove: "Anna and the french kiss" - a novel by Stephanie Perkins.
Ili u prevodu: "Ana i francuski poljubac" - roman koji je napisala Stefani Parkins. :) ♥
Pretpostavljam da ce to biti neke besplatne knjige za skidanje ili
tako nesto. :) Svejedno , mnogo mi se svidja korica knjige i volela
bih da je imam i na Stardoll-u i u stvarnosti. :D ♥

Onda cemo imati jos jednu novu kompaniju
"My little pony" - Equestria girls - "Rainbow Rocks". 
Sto u prevodu znaci:
"Moj mali poni (mali konj)" - (Ne znam sta znaci equestria) - Equestria devojke -
"Dugine stene". xD :D Ma nevazan je prevod. :D
I ovo ce takodje biti neke besplatne stvari koje cemo moci
da skinemo na nas profil. :) ♥

I poslednja kompanija , nama vec poznata "Barbie Style Club". ♥
Verovatno ce to biti neki novi zadatak u klubu koji mi
sa balkana verovatno necemo moci da resimo , jer nam 
taj klub vise nije dostupan. Ali se nadam nekim besplatnim
predmetima. :D Videcemo! ♥

Ostaje nam samo da cekamo. :)
-Stay Tuned ili na sprskom
"Ostanite spojeni". xD ♥

-Da li Vam se svidjaju kompanije? ♥
-Koja Vam je najomiljenija? :)
-Jedva cekate? ♥♥♥

-Komentarisite. :]




3 коментара:

  1. Анониман31.7.14. 13:40

    Equestria je mesto gde zive poniji.Moja sestra gleda taj crtani.
    jannettxx

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман31.7.14. 16:02

    Pa,verovatno neću ništa skidati jer će samo sakupljati prašinu u mom skladištu. :D

    Ancika004♥

    ОдговориИзбриши
  3. Ja to necu skidati :/ procitala sam da je vecina proxyja hakirana

    ОдговориИзбриши