expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

29. 7. 2014.

Tinkerbell (Zvoncica) makeup, outfyt i kosa!

Hello dollies!

Ne znam za vas, ali meni je makeup nedostajao!
Puno devojaka trazilo mi je da nastavim da radim
makeup, pa evo vam jednog videa!
On ce vam pokazati kako da, ako vam ikada to zatreba,
potpuno preobrazite svoju lutku u Zvoncicu!

Dobicete frizuru, sminku i outfyt!
Ne znam za vas, ali ja obozavam Zoncicu!
Obozavam Disney svejedno, pa, posto je ona jedna od
njegovih junaka, obozavam i nju! :D

Pre idea imam jednu molbu za vas!
Moja mladja sestrica na stardoll-u Radoznala
je jutros napravila svoj prvi klub. 
Pa vas sve lepo molim da se uclanite, mnogo bi joj znacilo!
A i meni. :)
Da biste se uclanile u njen klub kliknite na link dole.
Hvala unapred! :)

(Trenutno imam malo problema sa objavljivanjem idea pa cu ga ubaciti u post cim sredim to. Molim ze malo strpljenja. )

2 коментара:

  1. Анониман29.7.14. 12:40

    ja isto volim Disney likove i učlanit u njen klub
    nicole321cool2

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман29.7.14. 15:04

    Učkanila sam se u klub. :)
    Jedva čekam Make-Up. :D

    Ancika004♥

    ОдговориИзбриши