expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 7. 2014.

Nova kolekcija trgovine Polished (Nail Polish) ♥

Hejj , kako ste mi? ♥
Imam puno obaveza , a trebam da napisem
proteklu nedelju i takmicenje za bloggericu. :/
Ufff. xD ♥

Odmah prelazim na post. :)

Dakle , jutros smo dobili novu kolekciju trgovine lakova Polished. ♥
Evo kako izgleda izlog:
Dezeni lakova su savrseni. *__* ♥

Evo i kako izgleda cela kolekcija:
 (Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Cene lakova se krecu od 12 do 14sd. Sto i nije bas puno.
Dezeni su presavrseni. Ali oni nece da se vide na vasoj lutki
u apartmanu. Bice jednobojni sto se meni ne svidja. :/ Tako
da zbog toga mislim da necu ni jedan da kupim. Ali ipak , mnogo
mi se svidja ovaj sareni lak sa crnom palmom na prvoj stranici. *__* ♥

-Da li vam se svidja nova kolekcija? ♥
-Kupujete? :)

-Komentarisite. :]


2 коментара:

  1. Анониман28.7.14. 15:48

    Mnogo mi se sviđa kolekcija,ali kao što si rekla,u apartmanu bude jednobojno pa verovatno neću ništa kupovati. :'/

    Ancika004 ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Meni su lakovi pree, preee i preee
    Nemam rijeci kolko mi se svidaju!

    ОдговориИзбриши