expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27. 7. 2014.

OBNB - Novo takmicenje!

Hello dollies!

Moram na pocetku da vam se izvinim sto ce ovaj post
 biti tuzan i smoren, ali to je kako se trenutno osecam. Nije mi ni do cega. Moje
 kumice sestrice su otilse pre nekoliko sati i ja sam plakala kao kisa. Nikad se nisam 
ovoliko isplakala. Mnogo ih volim, sledeci put cu ih videti u 2015. godini u januaru. D:

Ipak, posto sam dugo bila odsutna, za iskopljenje sam vam pripremila jos jedno takmicenje.
Zove se OBNB,odnosno
 
Old and Boring --> New and Beautiful !
Staro i Dosadno --> Novo i Lepo !

Objasnjenje:

Svi smo, kada smo zaigrali stardoll, dobili uz svoju lutku novu odecu. 
Evo te odece:


(Znam da tu nije sve, ali ovo je odeca koju cemo koristiti. )

Dakle, vas zadatak je da na svojoj lutki napravite outfyt koristeci SAMO JEDNU od stvari koje se nalaze gore na slici ( sve ostale stvari u outfytu mogu biti kupljene, osvojene i sl.), sacuvate lutku, stavite je U PREZENTACIJU , napisete GOTOVA u koentaru i imate preiliku osvojiti snimljen makeup, MPSN i jos mnogo toga!

Pa, prijavite se!

-Natalija
(Nece mi se ucitati potpis).

14 коментара:

  1. Анониман28.7.14. 10:15

    Gotova u prezentaciji je OFC ♥

    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман28.7.14. 11:26

    Prijava + u prezentaciji je! ♥

    Ancika004

    ОдговориИзбриши
  3. Gotovaa,slika je u prezentaciji :))
    ~IvaCoolCool

    ОдговориИзбриши
  4. Gotova!
    Slika je u prezentaciji :)

    - sofia0208

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман28.7.14. 13:22

    GOTOVA

    -LenaLencicaLxy

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман28.7.14. 14:23

    prijava
    gotova u albumu mi je jer u prez neće prihvatit
    nicole321cool2

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман28.7.14. 15:11

    GOTOVA+u prezz mi je slika.
    PrincessAntea99

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман28.7.14. 15:54

    Gotova ali je u albumu!♥
    CucaStar1

    ОдговориИзбриши
  9. Ja bi se prijavila ali nemam komp da napravim outfit na moru sam :/

    ОдговориИзбриши
  10. prijava u prezentaciju je
    bekaminaemka

    ОдговориИзбриши