expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 7. 2014.

Styling in Suite #61 - LuckyMicika


Heeeeeejjjjj!!!
Sto se tice Stajlinga kao poklon za ilma0
Pre tebe ima jod dva stajlinga,pa ako mozes da cekas do ponedeljka?
A sada stajlinzi:

V.S
Hmmmmm...
Koji vam je bolji? :D
Ne znam zasto igra mi se ovo V.S strasno xD
Napisite u komentaru koji je lepsi 1. ili 2. i zasto?
Znam,znam...
Post je uzasno kratak,ali ja sutra idem na slavu,a tamo nema kompjutera ni interneta!
Zurim,jer moram da se spremam .-.
A sutra ce vam moje postove objaviti Milica (ako moze)


Komentarisite!


3 коментара:

  1. Анониман26.7.14. 11:15

    Lepi outfiti. ♥
    Bolji mi je 2 zato što je jednostavniji.

    Ancika004

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман26.7.14. 13:53

    I meni je bolji 2 :)♥P.s. I ja bi htjela Styling in Suite ako moze :)♥Hvala unapred♥

    funnycool545

    ОдговориИзбриши