expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 7. 2014.

HotBuys Isabel Sandals ♥

Hejjj , sta mi radite? :D ♥
Imam jako puno obaveza , kao i uvek , pa cu odmah
preci na post. :D ♥

Jutros smo dobili jedan novi predmet iz julskog Hot Buys-a. ♥
Tacnije ove sandale:
Mozete ih pronaci u trgovini Bonjour Bizou , po ceni od 14 stardolara. ♥
Meni se iskreno dopadaju , ali me nervira ova stikla jer je nekako iskrivljena.
Zato necu kupiti. Jednostavno mi ne stoji ta "iskrivljena" stikla na sandali. Dok mi desna
sandala stoji savrseno. Ali ok. :/ ♥

Evo i kako izgledaju ove sandale u stvarnosti:

Meni su jako lepe u stvarnosti i mislim da bih ih kupila i nosila
da sam malo starija. Jer naravno , jos ne nosim sandale sa stiklom ili
stikle. :D ♥

Sve u svemu , nisu lose sandale. ♥

-Da li vam se svidjaju sandale? :)
-Kupujete? ♥

-Komentarisite. :]



2 коментара: