expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 7. 2014.

Styling in Suite # 58 -lala02true


Hej!
Evo ovo pisem na brzinu pa idem da spremam oklone za 150 000 pregleda ♥
Radila sam sajlinge na lala02true
Evo stajlinga:
Nisu losi :D
Ja nisam mogla bolje,nije da nemas odece,nego ja nisam mogla bas da iskombinujem nista mnogo od tvoje odece :/

Nadam se da ti se svidjju i da se ne ljutis  ♥

*Svi koji zele stajlinge mogu se prijaviti tj. ponovo se mozete prijavljivati ;) *

Da li vam se svidjaju Stajlinzi?
Misljenje?
Ocena od 0 do 5 ;)
-Komentarisite!


10 коментара:

  1. Анониман22.7.14. 15:59

    Moze li moj stajling?Inace ovi danasnji stajlinzi su super.
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. Tvoji stajlinzi su cool ♥
    Moze li i moj stajling? Molim te ♥
    JosipaS. :3

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман22.7.14. 16:19

    mozes li moj stajling?
    srculence15

    ОдговориИзбриши
  4. Može i moj stajling?
    Inače tvoji stajlinzi su prelepi ......

    HihiTamic

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман22.7.14. 16:37

    Plizz mozes li meni uraditi stzajlingee pliz♥♥

    E a stajlinzi su bas cool ali vise mi se svida prvi :)♥♥♥

    -ilma0

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман22.7.14. 16:43

    Oba stajlinga su super,pogotovo prvi.On mi se mnogo vise svidja .

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман23.7.14. 11:04

    Super outfiti. :)
    Ja sam sledećaa :D

    Ancika004

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман23.7.14. 12:33

      Ne mozes odredivati kad ces ti biti vidis koliko se prijavilo prije tebe

      Избриши
  8. Preljepi su stajlinzi,ocjena 5


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши