expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27. 7. 2014.

HotBuys Shearling Boots ♥

Hejj , kako ste mi? ♥
Moram da se izvinim na mojoj neaktivnosti ,
ali znate , raspust. :D Nekako mi je bolje napolju
na svezem vazduhu sa prijateljima , nego na kompu kucajuci
postove. I ako obozavam da pisem postove , nekako na raspustu sam
uvek mrzovoljna. :D
P.S post ce biti kratak , jer zurim. Bas grmi i seva. :$$$$$
P.S sutra cu pisati proteklu nedelju. ♥
I da , nadam se da me razumete. :)


Dakle , juce smo dobili jednu novu stvar iz julskog Hot Buys-a. ♥
Tacnije ove cizme:
Mozete ih pronaci u trgovini "RIO Chicas" , po ceni od 14 stardolara. ♥
Hmmm... sta da kazem... Em sto mi se ne svidjaju , em sto su vise za zmiski
Hot Buys nego za letnji , i cena. No COMMENT! :/
Ni ne pomisljam da ih kupim. :/ 
Ali verovatno ima neko kome se svidjaju , jer svako ima svoj ukus. :) ♥

-Da li vam se svidjaju cizme? :)
-Kupujete? ♥

-Komentarisite. :]

2 коментара: