expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31. 7. 2014.

Suite life #2 ♥ + Obavestenje


Opet jaa :)))

Evo ga posle dogog cekanja post za mia.07.05 ♥

Njena soba pre:


Ovo je tvoja soba koja mi se najmanje dopada,iako je prelepa xD

A sada moje strucno uredjivanje ( xD ) :



Samo sam zamenila neke detalje,jer mi se to malo nije dopadalo. xD :)

Obavestenje:

Danas i sutra cu napisati puno postova posto u subotu idem u selo i ko zna do kada ostajem,a 8.8. idem na more. Znaci tek cete moje postove ocekivati 20.8. Nadam se da se ne ljutite ♥


2 коментара:

  1. Thank you, ali ipak ch ostaviti ovako kako je jer mi se ne daaa preuredivati haha xD i nema veze!

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман31.7.14. 16:03

    Baš je lepo *--------*
    Prijava :D

    Ancika004♥

    ОдговориИзбриши