expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30. 7. 2014.

Face of LE makeup look - Makeup sa Nathalie

Hello dollies!

Kako ste mi?
Kao sto znate, juce sam imala problema sa videom sa Zvoncicom, pa nista od njega :/
Ali, danas sam resila da popricam sa vama o devojci koja je Face of LE, tacnije njenom makeupu.
Evo kako izgleda:

(Kliknite na sliku da biste je uvecali. )

Ja sam zaljubljena u ovaj makeup.
Stvarno mi je diiivaan *_____*
Mnogo mi se svidja. Stardoll ga je radio
u GIMP-u, pa moj i nije nesto u poredjenju na ovaj, ali, sta je, tu je.
Pa, ako zelite da izgledate kao nova zvezda trgovine LE, sledite korake. :)

Nanesite sampanj svetlu senku koja se dobija od akademije direktvo na kapke. Pazite da ne predjete gornju liniju, i da ne idete skroz do spoljasnih uglova, ali da popunite unutransje potpuno.

Dodajte crnu Dot-ovu senku preko celog kapka, skroz do spoljasnjih uglova, i visoko gore. pazite da potpuno prekrijete JEDAN DEO sampanj zute senke.

Sada onaj deo koji ste malocas prekrili crnom, ponovo prebojte! Pvako pokusavamo da dobijemo iluziju smokey eyes-a, ali bas i ne ide xD

A onda preko toga stavite jedan sloj SEPHORA sive senke. Ovako smanjujemo kontrast i cinimo prelaz malo manje upadljivim.

Crnim ajlajnerom potpuno izvucite oci, ka njene. Samo ne idite do kraja u unutrasnjim uglovima, da ne bi bilo previse ostro.

Crnom olovkom za oci povucite liniju u obliku slova V i sa donje i sa gornje strane spoljasnjih kapaka.

Nanesite maskare i za volumen i za duzinu.

Uzmite bilo kakvu belu senku. Ja koristim SEPHORA, ali mozete i Dot. Stavite samo tackicu u ugloe ociju, da bi one izgledale otvorenije i krupnije.

Na usne dodajte crveni karmin koji ste dobile od akademije.

Dodajte sjaj (moze i LUXE i besplatan) samo po sredini, kao sto je njen.

Osencite lice braon rumenilom.


Pa, ne znam koliko vam je moja lutka za vreme sminkanja licila na nju, ali potrudila sam se da lici. Mislim da sam pogodila boju ociju, obrve i usne, a za oci i nos nisam sigurna.
U svakom slucaju, evo kako izgleda na kraju:

Kad dodate Riri hair i obojite je u crno, zalici malo, zar ne? ;)

Iiiii....
Konacno.....

Pa, meni lici, a vama? :D

Kako vam se dopada makeup?
A post?
Kako vam se svidja tema?
Sta zelite sledece?
-Komentarisite.

4 коментара:

  1. Ovo baš liči na nju i ti pišeš odlične postove samo tako nastavi.Jedva čekam sledeći post :)

    EmanaaKoll

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман30.7.14. 11:36

    Meni lici xd
    I uvek sam volela svetliji ten a ne taman,ili bledo ili bas tamno..Tako da propbadju drukcije :)
    -Solaratack

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман30.7.14. 15:55

    Baš liče :D
    Super je Make-Up. :)

    Ancika004♥

    ОдговориИзбриши