expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26. 7. 2014.

FOPS # 4 - Cat Ears HeadBand

Heeej!
Evo jos jednog posta ove rubrike! :D 
Ovo je najsrecniji dan u mom zivotuuu!!!
AAAAAAAAAA!
Ne mogu da verujem da meje rim0305 prihvatila za prijateljaaaaa!!!
Onesvesticu se od sreceeee!!!!! :D
Nemate pojma koliko ja nnju obozavam! *---*
Kada je Mici pravila intervju sa njom skakala sam po kuci :')
A mislila sam da me nikada u zivotu nece prihvatitiiiii ♥♥♥♥♥♥♥♥
Pomislicete da sam ludala,ali ona je moj najveci idol na Stardoll-uuuuuuu
Poludecu od srece :D
Vas to naravno ne zanima pa da predjemo na post :D

Za ovaj post sam spremila Cat Ears HeadBand
 Nadam se da ce biti uskoro u Callie's Picks!
Ja sam ih najjeftnije do sada nasla za samo 38 sd,ali ja ih nisam kupila.... 
Devojka kod koje sam nasla ove usi,platila ih je 70 sd
Na StarBazaru je 111 sd najcesca cena
Nikada necu dati 111sd za obicne usi :O

A evo i stajlinga:
Nije los :D
Uvek gledam da stajling napravim od stvari koje su dostupne (sem ovog predmeta)
Zato mi nekada nije lako nekada da napravim stajling,jer obicno te lutke imaju sve rare stvari...
Stajling nije los,jednostavan je i lep :D
Znam da je proslo vec dva ujutru,ali ja ne mogu da spavam .---.

Da li vam se svidjaju ove macije usi?
Imate li ih?
Planirate da ih kupite?
-Komentarisite!
(ako ima nekog budnog)

8 коментара:

  1. Анониман26.7.14. 11:11

    Imam te uši :D

    Ancika004

    ОдговориИзбриши
  2. Wow!!!!!OMG prihvatila te je ??????Blago tebi :O Nemogu doći k sebi haha bravo :D
    A za uši nemam nažalost a jako jako mi se sviđaju *o*

    EmanaaKoll

    ОдговориИзбриши
  3. Jeej blago tebiiiii :)
    Outfit je predivan

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I da, imam te usi i platila sam ih 20 sd, presretna sam bila kada sam ih nasla:D a trazila sam ih u bazaaru u trazilicuu :#

      Избриши
  4. Shvatila sam da su te usi sad nestto popularne na stardollu :)
    JosipaS. ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Ja, na zalost, nemam te usi, ali planiram uskoro da ih kupim, zbog toga sto stedim sd, pa mi nece biti problem i ako kostaju 111 sd. :) ♥

    ~ LovelyGirlTara

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман31.1.15. 23:42

    Imam ih :3

    - CassieGolden7

    ОдговориИзбриши
  7. Ja sam ih nekom srecom nasla za samo 5 sd *oo*
    slatka-.-

    ОдговориИзбриши