expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19. 7. 2014.

Styling in Suite # 55 - mia.07.05.

Heeejjj!
Imam nekoliko obavestenja za vas,ali to cemo na kraju ;)
Tako da odmah prelazimo na post!
Stajlinge sam ponovo radila na mia.07.05. jer nisam znala da ima jos odece u drugim sobama :D
Evo kako sam je uredila:
Stajlinzi su mi lepsi nego prosli put *--*
Nadam se da se i tebi svidjaju ♥

A sada da predjemo na PRVO obavestenje...
Danas sam bila jako neativna jer niste komentarisali prosli put.
Tj. nisam imala tri komentara za novi post.
Sada vidim da je konacno neko komentarisao post! Jej!
Komentarisali ste 5 posta i stali... :/

DRUGO obavestenje:
Ne mozete se vise prijavljvati za Stajlinge jer ima previse prijava!
Ja sam sve lukte koje sam imala,stlizovala i sada samo trebam da objavim :D
Znaci dok ne objavim vase prijave ce se nece racunati!
(cak sam napisala preko 60. posta jupi :))

TRECE obavestenje:
Molim da ako se prijavite da me ne gnjavite narednih 10 postova xD
Sve vase komentre vidim i zapisem vas odmah i dobicete stajling SIGURNO!
Ako ne dobijete onda je to jedino ako ne mogu da napravim Stajlinge
(dobicete poruku ako ne mogu)

Eto to su sva obavestenja :D
Nakucala sam se xD


Da li vam se svidjaju postovi? :D
-Kritike,pohvale?
-Ocena od 1 do 10?
-Komentarisite!

7 коментара:

  1. Outfiti su baš cute. Možeđ i mene da stilizuješ??

    LuckyMicika

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман19.7.14. 21:02

    Super su ;D, ali si mozda u prvom outfitu moga staviti neke druge cipele (mozda tenisice) ocjena 9 :))

    -loveladynika123

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман19.7.14. 22:39

    Ne svida mi se ni prvi ni treci oufit ali drugi je za 10 puls Soryy

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман21.7.14. 08:11

    U prvom stajlingu bi moglo nesto da se promeni,ostali su jako dobri.Najlepsi stajling je drugi .Pozz♥♥

    ОдговориИзбриши
  5. Pree :))
    Stajlinzi su ti kao i uvek preeeeeeee :3

    HihiTamic - Posetite moj bazaar :) :*

    ОдговориИзбриши